hallo dames ik heb een heletijd niks van mij laten horen ik had het rij druk met de kinderen en te herstellen van de operatie ik wil het wel delen met jullie semantha is 8 mei aan haar neusamandelen geholpen je kunt bijna niet zeggen dat ze is geholpen omdat ze naar de operatie metteen wou eten en drinken dat ging goed en toen mocht ze spellen nou 11 mei was ik jarig een hele mooie dag gehad ze hadden mij tuin versiert omdat ik 25 jaar ben geworden en op 15 mei heb ik heel plotseling mijn hond van 5 jaar in laten slapen omdat ze een groot hart had en waarschijnlijk heeft ze die nacht ervoor een aanval gehad en waarschijnlijk heeft ze onze bull terrier aangevallen en die heeft haar gegrepen maar we hadden wel wat mogelijk heden om haar te reden maar we kregen niet de Astha terug nou daar had ik geen zin in die zelfde avond heb ik haar kunnen begraven op de dierenbegraaf plaats ik wilhelminaoord waar ik heen kan maar ik ben er weer en daar ben ik heel blij mee liefs roelien
Jeetje...wat een vervelende tijd hebben jullie gehad. Sterkte met het verlies van jullie hond. Wel fijn dat je dochter zo snel herstelde van de operatie. Enne...Welkom terug.