wat een domme actie...

Discussie in 'De lounge' gestart door Saraah, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat ben ik toch ook een kneus..

ik dacht, ik snij ff een broodje, 't was vers turks brood.. en ik was nogal onhandig bezig, want ik wist niet precies hoe ik het wilde hebben, uiteindelijk was ik aan het snijden en snij ik zo in mn hand...
    een super dikke, lange snee, schrok me wild...dus ik snel mn hand onder de kraan... 't heeft niet willen stoppen... heb 't op een gegeven moment dichtgeknepen.... hielp niks... tis nu eindelijk gestopt... en tis echt een flinke jaap...

ik ben ook zo'n dombo afentoe..!!! maar ik kan er wel om lachen hoor hahahah

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Auw Auw,gelukkig is het nu gestopt met bloeden.
    Het zit ook wel op een klote plek zo te lezen springt het dan niet steeds open als je je hand beweegt?

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaa ja, ik hou hem ook gekromt... ik wacht met strekken tot ik zeker ben, dat ie goed dichtzit.. zal er wel een leuk litteken aan overhouden... heb er ook 1 in 2 vingers zitten... ook door zulke acties hahaha !!!!

4. keizerin

Ja dat denk ik ook wel dat je er een mooie litteken aan overhoud.
    Misschien kan je er straks beter wat overheen doen zodat er geen vuil in kan komen.

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik eb er een plijstertje los overheen geplakt... ach ik ben het wel gewend, ben echt een dombo ahahaha !!! als mn vriend straks thuiskomt zal ie er vast niet eens van op kijken ahahah !!!

6. keizerin

Haha je bent dus best onhandig zo te lezen :)
    Ach ja het kan gebeuren hé,ik heb me ook weleens gesneden maar niet zo heel erg gewoon een klein sneetje in me vinger maar wat jij nu hebt lijkt me wel erg naar.

7. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    haha, ach, kan gebeuren he!!!

8. Niet meer actief

He bah!....Word al helemaal naar als ik het lees.
    Ik was laatst m'n voordeur aan het zemen en toen kwam ik met mijn hand langs een spijker ( daar hangt normaal gesproken een krans aan ) en ritste toen ook m'n halve pink open.
    Dan kan ik gelijk van m'n stokkie van gaan hoor, laat staan die jaap die jij nu in je hand hebt, brrrrr!!

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Toen ik zwanger was had ik ook steeds van die lome ongelukjes. Gaat weer over, hoor!

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha.... ik had het eigenlijk al voor mn zwangerschap :oops:

maar getver nies... als ik het bij iemand anders hoor, vind ik het altijd erger als bij mezelf...
    gelukkig gaat het nu weer heelmaal goed ;) heb een mooie rode streep in 't midden van mn hand hahah !!! maar doet verder geen pijn..

grappig hoe het lichaam zich zo snel herstelt...

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben af en toe ook zo'n kluns :oops: ...
    Ik heb mezelf ook wel eens met een broodmes in mijn hand gesneden en toen had ik ook zo'n bloedende diepe snee.
    'T duurt even voor het helemaal genezen is.
    Je moet alleen nooit te lang de snee onder de kraan houden, het is maar dat je weet dat het schoongespoeld is mocht er iets in zitten en daarna gelijk strak dichthouden en drukken, zo stopt het bloeden het snelst.
    Van stromend water blijft de wond open.
    Ik hoop dat je niet teveel last hebt van die wond, sterkte!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    maar sarah was het broodje wel lekker???
    dan is dan weer een meevallertje dan hihi
    ik heb ook altijd rare dingen hoor en nee daar hoef je inderdaad niet zwanger voor ze zijn.

mijn schoonvader heeft het met stoten...
    ik zeg altijd alles wat je om je heen ziet...
    me schoonvader heeft het zeker weten van dichterbij gezien hahaha

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahahaha,...

ja een grote troost was dat het broodje heel lekker was... maakte een boel goed.. ;)

14. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Als je een wond onder de kraan houd gaat stopt het niet met bloeden.

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    heb 't ook maar ff onder de kraan gehouden hoor... was namelijk wel een mes, waarmee ik in brood had gesneden... daarna heb ik 't dichtgeknepen... hielp ook niet echt... maar uiteindelijk was 't toch gestopt... ;)

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

bloeden is wel goed om de wond schoon te maken tho :)

geluk bij een ongeluk zoiets

amarja.. "handig" is wat anders
    en "fijn" is het ook al niet :)

Deel Deze Pagina