Nou, ik heb eindelijk de stap genomen, ik heb een aantal open sollicitaties de deur uitgedaan ! Omdat het kantoor waar ik nu werk gaat verhuizen naar de andere kant van Amsterdam en ik me steeds meer begin te irriteren aan de file waar ik elke dag in sta, heb ik gewoon wat open sollicitaties naar accountantskantoren in de buurt van Assendelft gestuurd. En ja hoor, gisteravond werd ik al gebeld door de eerste. Het kantoor wat belde is gevestigd in Assendelft, heerlijk dichtbij dus ! Momenteel is het aanbod van mensen met een fiscale achtergrond heel erg minimaal, en kantoren vechten dus gewoon om nieuw personeel. Ondanks dat ik nog niet zo een grote fiscale achtergrond heb (ik ben nog steeds bezig met mijn opleiding), wilden ze me maar al te graag op gesprek hebben. Ze waren erg onder de indruk van mijn CV en wilden een gesprek met mij omdat ze iemand zoeken met ervaring in de internationale BTW business. Nou, dan ben ik de persoon die ze zoeken hahahahahaha ! Morgenochtend om 09.00 uur mag ik op bezoek bij Van der Laan groep, ik ben benieuwd naar wat ze me te bieden hebben !
Goed zeg! Heerlijk als mensen ondernemend zijn en gewoon DOEN! Heel veel succes, ik geef je ontzettend goede hoop! Elmo