Ohhhh wat ben ik superkwaad zeg... we zitten midden in een verbouwing van ons huis (uitbouw) en daarmee zijn al genoeg problemen geweest (gelukkig alles weten op te lossen zonder extra kosten en het gaat nu de goede kant op), maar nu hebben we nog steeds ons geld niet van de bank!! We hebben al maanden geleden de offerte van de bank getekend (Hypotrust) en toen kwamen ze eerst nadat ze al bijna een maand onze spullen hadden met het gezeur dat rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs is en we dus een paspoort moest hebben. En ze hadden onze werkgeversverklaringen kwijt gemaakt. Kortom die moesten we opnieuw aanvragen, want dat is het enige wat ze origineel moeten hebben. Paspoorten ook aangevraagd, gelukkig was de gemeente ook een keer snel. Dus de boel weer opgestuurd. Weer weken gewacht, toen eindelijk het bericht, ja het bouwdepot is er en we konden rekeningen insturen. Wij netjes gedaan. Kregen we twee weken geleden een envelop thuis dat ze die van de aannemer niet hadden overgemaakt want de datum was voor de datum van hun offerte! Ja duh! Lijkt me logisch he, anders weet ik niet wat ik moet lenen! Nou goed wij met de aannemer overlegd, hun nieuwe facturen opgestuurd (hadden we binnen een dag!) met andere datum en wij de boel weer opgestuurd. Kregen we nu weer bericht dat ze weer niet uit gingen betalen want de categorie klopte niet (die hebben ze potverdorie zelf al ingevuld en wij dus niet!!! terwijl ze weten dat het om een uitbouw gaat, stond overal op het formulier ramen en kozijnen!) en de ze wilden een gespecificeerde factuur!! Dus mijn man heeft ze bijna door de telefoon heengetrokken vandaag! Gelukkig had hij iemand die meewerkend was en ook deed overkomen alsof hij het begreep en ook onzin vond. Nu gaat hij er opnieuw naar kijken en hopelijk krijgen we dan eindelijk de rest van het geld! Gelukkig is de aannemer zeer geduldig (hebben nog niets betaald!), maar we zijn het zooooooooooooooo zat!! Als we kunnen gaan we weg bij Hypotrust en ook willen we een andere financieel adviseur. We hadden een hele goede, die is helaas tot onze grote schok ernstig ziek geworden (we hadden ook prive contact met hem) en nu hebben we een slap mannetje die weinig doet. Grrrrrrr, moest even mijn frustratie kwijt!!! Ben blij als de uitbouw eindelijk klaar is!!! En we ons geld hebben natuurlijk!
Ik wil je niet bang maken maar wij hebben ook heel veel gezeur gehad met hypotrust. Huis gekocht en hypotheek via financeeladviseur bij hun ze raakten alles kwijt diverse keren nieuwe werkgeversverklaringen moeten sturen enz enz. En ze hadden er bijna een half jaar de tijd voor. Paar dagen voor de overdracht was het nog niet geregeld en zeiden ze opeens dat ze ons geen hypotheek wouden verstrekken want de papieren klopte niet!!! Ja als je alles kwijt raakt. Onze financeeladviseur was ook zo kwaad hun hadden nog nooit zoiets meegemaakt het is toch nog allemaal goed gekomen hebben daarna zonder problemen bij de ing een hypotheek gekregen. Bij de ing ging gelukkig wel meteen alles goed ze hadden er zelfs spoed van gemaakt. Maar het heeft wel allemaal langer geduurd en wat een stress pff we hebben er nachten niet van kunnen slapen.
Ik weet niet uit mijn hoofd waar wij ons bouwdepot hadden, maar hier hetzelfde gezeik. Ze proberen gewoon het geld zo lang mogelijk vast te houden om er meer aan te verdienen. Iig die indruk kreeg ik. Wat een stelletje zeikerds.
Jeetje, meid...Ik kijk even snel je berichtje na met je adres, want ben weer bezig met een kaartje en dan lees ik dit... Wat een zooitje zeg bij dat Hypotrust. Die wekken niet de indruk dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Kan me voorstellen dat je hier flink de balen van hebt. Nou ja, hopelijk heb je binnekort een geweldige uitbouw en kun je er eindelijk van genieten...
Ik hoop dat ik je snel even kan schrijven, dat beloof ik echt. Bedankt dat je me nog niet opgegeven hebt, . Kijk nu al uit naar je kaartje!
Nou ik wou dat wij zo'n financieel adviseur hadden. Wij gaan echt overstappen naar een ander. Maar je maakt me niet bang hoor, ik blijf hoop houden dat alles goed komt. Ze lopen gewoon moeilijk te doen om niets. We hebben er al eerder een bouwdepot gehad (kunstof kozijnen) en daar hebben ze nooit moeilijk om gedaan. Dus waarom nu wel??? Stelletjes zeikers inderdaad!! Ben blij voor je dat alles is goedgekomen, ik hoop hier ook!