hoelang gaat de accu mee van je smartphone?

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Vraag lijkt mij duidelijk, hoelang gaat jullie batterij van je smartphone mee en nog belangrijker, welke heb je??
    Mijn vriend is op zoek naar een nieuwe en die wil alles weten.;) Wat doe je er op een dag allemaal mee (om even een goed beeld te krijgen)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heb een samsung galaxy en hij moet toch echt 1x pd aan de lader,moet wel zeggen speel spelletje en zit veel te whatsappen, en kijk op hyves en fb. maar het vreet batterijen

3. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Mijne ook een dag en gebruik hem wel veel. Whatsapp vreet batterijen en internet natuurlijk ook. Heb een nokia.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb ook een samsung galaxy s2 en moet hem ook wel iedere dag opladen. Gebruik hem ook erg intensief (muziek luisteren, forummen, spelletjes).

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb een Samsung Galaxy Ace (volgens mij de uitgekleedde versie van de S). Ik kijk elke dag meerdere keren op hyves en facebook, ik whatsapp en wordfeud erg veel. Ik heb hem elke nacht aan de lader. Als ik echt veel WordFeud speel (dat komt omdat ik nog thuis bed), dan red hij het vaak niet eens tot aan de avond.

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.276
    113
    Centrum België
    Hangt er idd vanaf. Als ik per ongeluk Bluetooth laat opstaan, loopt ie meteen leeg... (IPhone heeft dit dan weer niet...)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb een htc en als ik spelletjes doe dan moet ik hem soms na een halve dag al opladen..
    Met gewoon internet,twitter enzo "maar" 1x per dag

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb ook de galaxy s, als ik hem weinig gebruik hoeft hij niet elke dag aan de lader. Ik heb wel wifi alleen aan als ik het gebruik en gps ook uit.
    Ik kijk er ook series op en luister naar de radio, dan gaat het wat harder.

9. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik heb eigenlijk niet eens een idee hoelang hij meegaat. Ik ga gewoon niet van huis vandaan zonder oplader :)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn man heeft een HTC zit soms op internet of doet spelletjes en moet hem 1x per dag opladen.

Vind dat trouwens een slechte vooruitgang.
    Hopelijk worden de batterijen beter gemaakt naar wat voor energie zo'n gsm nodig heeft

11. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    samsung galaxy, met internet aan is de batterij binnen een dag leeg.. moet ie dus elke nacht aan de lader..
    Nu ik niet meer werk zit ik ook niet zoveel op internet (lees zelden) maar doe ik wel spelletjes en luister ik af en toe radio.. Nu doe ik er 4 dagen mee;)

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb zelf ook een ace;) en laad hem ook elke dag of om de dag op. Mijn man vind dat belachelijk en denkt dat er smartphones zijn die langer meegaan. Dus ik laat hem dit topic even lezen, want iedereen laat hem zowat elke dag op zie ik.:D

13. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik heb een Google Nexus S
    Mijn batterij gaat 1,5 tot 2 dagen mee
    internet staat de hele dag aan, ik mail heel veel op mijn telefoon, gebruik whats app, bel ongeveer 1,5 uur per dag, zit op het forum, en op wat andere websites en 's avonds speel ik af en toe een spelletje.;)

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een HTC desire S en die ligt ook iedere nacht aan de lader, ik whatsapp, wordfeud, hyves en fb wel veel..

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Blackberry 9780, doe ik niet al teveel gaat deze een paar dagen mee.
    Ben ik aan het pingen, whatsappen, facebook, hyves (wat meestal het geval is hihi moet ik deze om de 1,5 dag opladen.
    Leg m altijd standaard snachts aan de lader.

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb een iphone 4 en moet hem echt elje nacht opladen!
    Soms haalt ie t eind van de dag niet eens..

Maar het is wel bijna een verlengde van mn hand haha kijk 1000x keer per dag op hyves en facebook, ik whatsapp best veel, forum heel de dag zoon beetje door...(af en toe ff spieken haha) en nn wifi staat altijd aan.. Zodat als ik thuis ben of ergens anders waar ik met t netwerk verbonden ben meteen aanspringt :)

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn vriend heeft de Nexus S en die gaat 2 dagen mee. Wifi en bluetooth staat de hele dag aan. Hij mailt veel en gebruikt veel apps. En belt 1.5 uur per dag.

Ik heb een Galaxy S 2, elke nacht aan de lader maar ik gebruik 'm ook zeer intensief!! Wifi staat de hele dag aan.
    Als ik 'm normaal tot weinig gebruik gaat 'ie 2 dagen en een beetje mee.
    En bel elke dag minimaal een half uur.

Als de nieuwe Nexus, de Prime, net zo is of beter dan de oude is, is dat de eerstvolgende mobiel wat in huis komt.

18. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier een bb 9780.
    Ik zit er veel mee op facebook,whatsapp de hele dag door,telegraaf en gewoon wat te surfen,spelletjes te spelen en dan gaat hij bij erg intensief gebruik 1,5 dag mee maar meestal 2 dagen ongeveer.
    MIjn man heeft een galaxy s en die moet iedere dag aan de lader,nu heeft hij een app erop staan waarmee hij snachts het internet enzo uitgooit en dat spaart wel een stuk uit qua batterij.
    Op mijn bb heb ik een app die ook in de gaten houd of er niet te veel onnodige apps openstaan op de achtergrond (je wilt niet weten hoeveel dat ongemerkt doen) en daar gaat de batterij ook wel wat langer door mee

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb een galaxy s en deze moet elke dag aan de lader ( komt door al mijn geforum :D )

20. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een HTC hd2, en die is inmiddels 2 jaar oud, geloof ik.
    Als ik bluetooth heb aanstaan (ivm carkit) gaat de batterij erg snel leeg. Als ik dat uitzet, valt het wel mee.

Gemiddeld doe ik er echter maar één dag mee, en dan is-ie leeg. Ik vind het inmiddels zo irritant dat ik afweeg of ik een nieuwe batterij ga kopen, of dat het misschien sowieso weer eens tijd is voor een nieuw toestel...

Deel Deze Pagina