Leuk! Die behangrand is echt super! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? En zit je zoontje zelf in die stoel?
Dankje! Die 'behangrand' heb ik zelf geschilderd is verf dus, maar dankje! Nee die stoel zitten we samen in als we een boekje voorlezen!
Wat leuk om de kamers te zien. We zijn nog niet toe aan een nieuwe kamer maar graag kijk ik alvast mee voor later.
Het is niet zoals ik het zou willen, maar we willen toch over een jaar of twee hier weg dus wil er niet zoveel geld meer in steken
Prachtig River! Ik bewaar hem voor inspiratie als je het goed vind? voor wanneer ik ooit een zoontje in mijn armen mag sluiten
Mooi riverr! Leuke details en ook spullen waar ik naar heb gezocht. Waar heb je die letters/sterren vandaan en die kist?
Dank jullie wel! De letters en sterren zijn van piepschuim en die heb ik toen eens online besteld. Met die kist had ik mazzel, dat is een echte vanuit de oorlog en ik heb m bij de weg weggetrokken. stond langs de weg om mee te gaan met grofvuil. Heb m wel zelf donkerbruin gemaakt en heb er wieltjes onder gezet.
Hoe bevallen die lockers? Heb er ook naar gekeken als kledingkast, maar ben bang dat het tegen gaat vallen doordat ze zo smal zijn.