ik denk dat ik hele vroege miskraam :(:(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wolkje86, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik moet even mijn ei kwijt...
    Dit is mijn 7de ronde en in die maanden ben ik nog nooit overtijd geweest. Nou ben ik dus overtijd... Had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden werd ik dus niet. heb de nacht van vrijdag op zaterdag bijna niet op mijn buik kunnen slapen had gewoon het gevoel dat mijn baarmoeder er uit kwam zetten... ik werd al beetje blij want wist het bijna zeker... zaterdagochtend dus getest, en had dus heeeel licht positieve test, ik beschouwde hem nog niet als yes ik ben echt zwanger want daar vond ik hem nog te licht voor. Vanmorgen dus weer getest, enbn die is dus echt omowit.... en nou lijkt me ongesteldheid ook door te breken.... kan er niks aan doen maar ben zo verdrietig :(

Nou voor de gene die het lezen.... bedankt voor je oor of in dit geval oog ;)

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik denk dat je gelijk hebt. Mij lijkt het ook een vroege miskraam. Ben wel benieuwd of je menstruatie nu anders voelt. Stiekem hoop je dan toch dat die licht positieve test gelijk heeft. Ik hoop dat het nog veranderd, wie weet heb je met minder geconcetreerde urine getest. Succes met alles.

3. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt balen... me menstruatie is nog niet echt doorgezet zoalos dat normaal doet... en me borsten zijn ook nog steeds een cup groter en iets gevoelig wat ik ook nog nooit heb gehad...
    Nou ik was eerst van plan om morgen pas te testen dus had al geplast en na het douchen kon ik me toch niet inhouden dus heb met de laatste druppeltjes getest... maar dat moet niet uitmaken lijkt mij.

Jij ook veel succes dan...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk niet dat je gelijk van een miskraam uit moet gazn.
    Je kan ook gewoon 2 daagjes later je eisprong hebben en dan wordt je ook later ongesteld.
    Een vrouwenlichaam is geen robot en loopt bijna nooit volgens een klokje.
    Ik was ook jaren op de klok gelijk ongesteld maar ineens een keer een langere cyclus. tja alles kan in een vrouwenlichaam

Welke test had je gedaan en heb je er een foto van?

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja dat wilde ik vragen, hoe zou er dan een positieve test kunnen zijn? pennestreep of indrooglijntje?

6. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het streepje stond er netjes binnen de 5 min. dus indroger was het sowieso niet... pennenstreepje... dat misschien wel... maar feit is dat ik bij al me testen dat nog niet heb gehad.... en gevoeilige borsten ook niet en die pijn in mijn buik ook niet... maar ja ik weet het niet en zal er waarschijnlijk ook nooit achter komen ook... ongessteldheid zet nog steeds niet echt goed door.. het blijven zo maar druppeltjes maar ga er toch maar vanuit dat ik were door kan naar de volgende ronde.

7. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    test was van kruidvat 2v5 en weet niet hoe ik foto op de comp. moet krijgen...

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Pennestreepje op de kv2v5 is bijna altijd negatief (op alle merken teste trouwens).
    En over die pijntjes.. je lichaam kan je flink in de maling nemen.
    zo had ik bijna nooit last van pijntjes (pms) maar zo af en toe ook wel maar was niet zwanger.
    De keren dat ik wel zwanger was had ik nergens last van.

9. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ben ik het mee eens. Lees je wel vaker dat vrouwen op dit forum daar snel vanuit gaan.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    ff offtopic

Mooie tekst in je onderschrift (madonna). Hadden we als liedje op de uitvaart van onze zoon...

11. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Lees dit nu pas, jeetje krijg er helemaal kippenvel van! Het is inderdaad een prachtig lied, en voor jou met een extra belangrijke betekenis. Lijkt me moeilijk, zwaar en krachtgevend tegelijk. Vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken!

Deel Deze Pagina