Hallo Ik ben nu 4 dagen voor NOD en heb vandaag ClearBlue zwangerschapstesten in huis gehaald. Geen digitale, maar die met het plusje en minnetje. Mijn vraag is dus, wie heeft er ervaring mee? Zijn die dingen gevoelig? En hoeveel dagen voor NOD testte je positief met deze testen eventueel? Ben erg benieuwd! Groetjes, Mandy 8)
Hmm vandaag getest, 2 dagen voor NOD met de clearblue plusje en minnetje, maar geen ene streep te bekennen (behalve die controlestreep enzo.) Rond deze tijd zou die toch wel een mini streepje aan moeten geven of toch niet? Hmm.. hopelijk heb ik toch een positieve test in handen over 2 daagjes..
ik heb met deze test 2 dagen na mijn nod pos. getest. en er kwam ook direct een duidelijke plus te staan. ik weet niet hoe gevoelig hij is VOOR je nod..
Mijn ervaring is dat CB best gevoelig is. Ik had 1 test die heeeeeel vaag positief was en CB gaf al een vette streep met dezelfde urine.
Wanneer had je toen getest? Hoeveel dagen voor NOD? Of op NOD of na NOD? En welke test was die zo vaag lijntje aangaf? (sorry dat ik je zoveel vraag haha)
Geeft niets meid, we zijn hier om elkaar te helpen toch?! Ik heb toen 2 dagen voor NOD getest en een super duidelijk lijntje. Niks vaags aan terwijl een matcare test echt heeeeeel vaag was. Jammer genoeg heb ik nooit een zwangerschap kunnen voldragen maar die test van CB ligt me vers in het geheugen. Prachtig moment .