Ik ben ge-googled en hier gevonden...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiki, 6 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Misschien een idee om gasten niet meer in alle topics mee te laten lezen?
    Maar dat alleen geregisteerde mensen erin kunnen?
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    gadver, ik heb mezelf ook ff op google gezocht....eng hoor.! maare, hoe kan ik mijn (nick)name veranderen???
     
  3. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    ZO zit ik dus ook op VrouwenPower,en zat daar eerst onder m'n echte naam,maar werd daar in de gaten gehouden door iemand,met wie ik ruzie heb, die onder de naam van haar dochter lid was geworden(en dat is een naam die je niet veel hoort,dus niet echt een slimme zet van haar!)Nu blijk je daar dus in je Profiel je naam te kunnen veranderen(net als op alle Prikborden van Startpagina)wél zo handig.
    Maar sinds ik mijn naam op VrouwenPower veranderd heb,komt "ze" daar ook niet meer :D :D :)
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @agnes: een pb'tje naar lotte sturen anders.
     
  5. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    bij mij kom je niet direct op mijn profiel terecht.
    maar heb al wel eens eerder aangegeven dat het prettiger zal zijn dat het forum meer beschermd zal worden.
    Lotte heeft daar toen haar mening over gegeven dat je bij je aanmelding weet dat het een open forum is en dat het je eigen verantwoording is wat je post.
    gedeeltelijk kan ik mij er in vinden, maar andere gedeelte lijkt het mij prettig als je meer privacy zal kunnen krijgen . liek.

    PSS IK HEB LOTTE GEVRAAGT WAT OUDE TOPICS VAN MIJ TE VERWIJDEREN.
    was het al een poosje van plan. maar ik besef mij gewoon wat heeft het voor zin om mijn persoonlijke topics te bewaren ( ik heb daar mijn verhaal in gedaan over en klaar ...) hoef niet voor een nieuw lid te blijven staan of een gast active info wordt daar toch niet uit gehaald.
     
  6. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben tot nu toe gelukkig nog niet te vinden op google....
    En nu maar hopen dat dat zo blijft!

    Marian
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb mijn gebr naam laten veranderen door lotte..... toets je nu djara in??? krijg je vanalles behalve mijzelf!
     
  8. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Als ik jou volledige naam intoets krijg ik nog steeds direkt jou profiel te zien. Dit zul je dan ook moeten laten veranderen.
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Google indexeert onze hele website eens in de zoveel dagen. Vandaag is het profiel van Djara (agnes .. sssst) aangepast dus dat kan nog niet verwerkt zijn in Google.

    Voordat we allemaal paranoia worden even het volgende: de door jouw gekozen gebruikersnaam was naamachternaam (direct aan elkaar) wanneer je op die manier zoekt in Google dan wordt je gevonden ja. Maar volgens mij zoekt niemand op die manier naar jou, als je gezocht wordt dan zoeken ze op naam achternaam (met een spatie) zoek je dat op in Google dan zal Zwangerschapspagina.nl vast wel voorkomen maar niet als enige of als eerste.

    Jullie zoeken op namen die jullie al hebben hè ... je moet andersom denken ... je weet geen gebruikersnaam van iemand en je gaat op zoek naar informatie van iemand.

    Maar goed ... belangrijk is dus de keuze van je gebruikersnaam. Kies bij voorkeur niet je eigen naam en zorg dat je gebruikersnaam niet te matchen is met jou ... hang dus niet bij de Albert Heijn een kaartje op 'oppas gezocht' en onderteken met je nickname die je ook op dit forum gebruikt en wees voorzichtig met het delen van privacy gevoelige informatie.

    Lotte
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hij kan natuurlijk ook eerst hie rgeweest zijn
    bijv. omdat zijn vrouw zwanger is/was/wilde worden

    maar verder is het wel heel toevallig

    en ik heb zelf voor de gein juist hier wel onder mijn eigen gepost
    wat ik dus normaal NOOIT doe
    maar gezien ongeveer iedereen die ik ken mijn nick weet
    was juist mijn eigen naam de veilige optie van de 2

    ook strooi ik zelden mn nick EN voornaam op dezelfde site
    vind namelijk idd dat niemand hoeft te weten wie ik ben
    beetje jammer toch dat sommige mensen juist veel moeite doen om dan wel alles over ej uit te vinden

    al was het maar uit verveling
    en nog vervelender als diegen het ook rond gaat roepen.. dat je het leest 1 ding.. maar laat mensen zelf beslissen welke persoonlijke dingen ze vertellen en welke niet
    of ben ik nou ouderwets?
     
  11. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    @ saskia78, je bent niet ouderwets hoor.

    Ik heb inderdaad de keuze gemaakt om persoonlijke dingen te schrijven, maar ik had ook niet vermoed dat een oud-collega (die allang uitgezwangerd is (50+) ) mij gezocht heeft met google. En ook doorgezocht heeft want ik kom niet zomaar bovendrijven met mijn naam. Deze persoon is dus echt even aan het spitten geweest.

    Verder vind ik hem zielig dat-ie op die manier zijn nieuwtjes moet krijgen.

    Wat je al zei, lezen is 1 ding. Maar rondbazuinen??? Er zijn grenzen.

    Dat je herkent word door anderen die uit je buurt komen en ook met zwangerzijn bezigzijn... dat is niet zo erg vind ik, dat kan gebeuren. Want ja, het is een openbaar stukje internet.

    Groetjes van kiki
     
  12. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja ik hoef ook niet zo nodig gevonden te worden hoor
    afgezien van dat mijn hele omgeving ongeveer speculeerd... gaat het ze namelijk voorlopig nog maar even niets aan

    ze horen het wel als de tijd daar is
    tot die tijd... is dat "ons geheimpje"

    verder.. tja ik weet ook niet alles (ong. niets eerder)
    dus ik wilde op gegeven moment wat dingen tegen andere mensen aanhouden
    en tja.. waar beter dan online op een forum vol vrouwen die zwanger zijn/willen worden
    waar je bovendien van "weet" dat er geen bekenden op rondhuppelen

    dat geld denk ik voor veel mensen hier

    zou het alleen erg raar vinden.. als ik collega's had die zo geinteresseerd in zouden zijn.. dat ze er half google voor omver trekken
    beetje vreemd.. maar niet lekker zegmaar

    kun je diegene niet eens vragen hoe het nou zit en wat de gedachte er achter was?
    en bovendien even ietwat minder subtiel vertellen dat je het erg vervelend/aso/naar/en nog meer vind dat ze/hij dat ook gewoon rondbazuint dan
     

Deel Deze Pagina