Hi! Ik ben even ten einde raad en heb werkelijk geen idee wat dit zou kunnen zijn? 17 mei ongesteld. Vanaf 24 mei al begonnen met ovulatietesten. Tot op de dag van vandaag 10 juni nog geen positieve ovulatietest. Hoe dan?! Afgelopen dinsdag 6 juni ineens heel veel slijm. Ik zou zweren dat dit het meest vruchtbare slijm is wat ik ooit heb gezien?! Vanaf later die dag licht roze tot bruin/paarsige afscheiding. Het is wel echt romig om het zo maar te zeggen. Geen dun vers rood bloed. Nu 5 dagen later nog steeds. Is mijn eisprong heel laat geweest, maar heb ik hem niet kunnen testen? Komt de eisprong nog? Word ik vroeg ongesteld? Wat is dat bloedverlies/afscheiding? Help! * Foto bijgevoegd van mijn vruchtbare slijm. Sorry voor de vieze foto! Alvast bedankt! X
Hier laatst ongeveer hetzelfde gehad! 4 mei ongesteld geworden. Van 16 t/m 21 mei roze en rode afscheiding, steeds ook vruchtbaar slijm maar geen positieve ovulatietest. Uiterlijk op 31 mei een positieve ovulatietest en gisteren ongesteld geworden. Vreemde cyclus dus