Lieve meiden, ik weet niet of het is toegestaan, maar ik wil jullie graag allemaal een hart onder de riem steken. Mijn beste vriendin is sinds kort bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen en ik weet hoe moeilijk ze het heeft. Ik vind het heel verdrietig dat het zwanger worden bij sommige mensen zo moeilijk gaat Ik heb dan ook grote bewondering voor jullie doorzettingsvermogen, moed en kracht en ik hoop echt, uit de grond van mijn hart, dat ooit dit gedeelte van het forum niet meer nodig is! **steekt iedereen een hart onder de riem**
Ook ik gun iedereen het krijgen van een baby met heel mijn hart en leef hoopvol mee telkens als er iemand op de wachtbank zit. Een collega van mijn vriend is nu bezig met haar 4e ivf poging en ook haar gun ik het zo. Het lijkt me zo vreselijk moeilijk als je niet weet waar het eindstation is en hoe dat voelt kan ik me eigenlijk geeneens voorstellen. Hoe ik me het beste kan opstellen in deze situatie vind ik ook weleens lastig. Ik lees hier vaak op het forum dat mensen zich gekwetst voelen door domme opmerkingen (en je ziet er nogal wat voorbijkomen) en ik probeer zo integer mogelijk te zijn, maar "te" blij met mijn zwangerschap kan pijnlijk overkomen en "te" neutraal ook. In elk geval, ik blijf met iedereen meelezen en mijn duimen voor iedereen
dat doet zeker goed! hartstikke bedankt voor je berichtje. Inderdaad, zelfs in je eigen omgeving begrijpen de meesten niet wat een zwaar traject het is, zo fijn dat er toch nog mensen zijn die aan je denken zeg, thanks!