Ik ben geen surprise ei..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tazzy180, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :d:d:d

2. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Haha ik vind dat je het wel heel leuk weet te verwoorden "ik ben toch geen surprise ei"

Ik begrijp je wel hoor! Zelf hou ik ook nooit zo van verassingen, ik wil liever weten waar ik aan toe ben.
    Wat betreft de zwangerschap vind ik het ook gewoon superleuk om het te delen met anderen! Mijn ouders, zus, broertje en beste vriendin heb ik het ook praktisch meteen verteld toen ik het wist. En toen ook de schoonouders niet veel later. Achteraf maar goed ook want ik was vanaf week 5 ineens zo ziek en ik zou niet weten hoe ik dat had moeten verklaren. Ik was precies met Sinterklaas 13 weken dus toen bij de rest vd familie 'bekend' gemaakt, kwam leuk uit zo!
    Nu weten wij sinds gisteren de geslachten van onze kindjes, een jongen en meisje, zo leuk en bijzonder!! :) :) , en we kunnen niet wachten om het te vertellen, gaan we dit weekend doen :)
    Als het overigens nog niet overduidelijk was geweest zouden we het nog niet vertellen, maar dat is het gelukkig wel!
    De namen houden we dan wel weer voor onszelf, dat vinden we wel leuk! Hoewel er wel een paar mensen zijn (zus, beste vriendin) die de naam voor ons dochtertje wel kunnen raden, omdat ik al jaren zeg dat mocht ik ooit een dochtertje krijgen ik haar die naam zou willen geven. Gelukkig is mijn man het er helemaal mee eens en heeft in de tussentijd niemand anders de naam gekozen :)
    Iedereen moet denk ik gewoon doen waar zij zich het prettigst bij voelt, of dat nou alles op tafel leggen of juist alles geheim houden is!
    Het maakt mij eigenlijk ook nooit uit bij anderen..dus ik heb ook nooit de behoefte om te 'vissen' bij mensen die alles geheim willen houden. Ieder z'n ding! :)

3. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    ..fijn ja al die mensen die gaan gissen naar geslacht en/of namen. Zo'n hekel aan. Dat doe ik bij een ander ook niet. (Zelfs al verspreken ze zich, doe ik net of ik t niet door heb. )

Om van dat gissen af te zijn geef ik mensen als ze gaan gissen gelijk alle info. Die gezichten van dat soort nieuwsgierigen! Priceless! Maar de meeste kennen mij al dus weten dat ik t toch wel vertel. .

Deel Deze Pagina