Dit is mijn eerste zwangerschap en de afgelopen weken was ik sochtends een beetje misselijk en had ik steeds vrij zere borsten. De afgelopen dagen ben ik de misselijkheid helemaal kwijt en ik voel mijn borsten ook niet echt meer heel pijnlijk.. met 8 weken hebben we een goede echo gehad met kloppend hartje en alles was super.. maar ik blijf onzeker. Maakt het wat uit dat de symptomen afnemen of is dat normaal? Ik voel nog wel eens steekjes bij mijn lies of in die omgeving en heb soms eventjes lichte menstruatie kramp maar dat is het dan ook. Volgende week weer een echo maar dat duurt zo lang...
Kan heel goed hoor. Bij mijn waren de symptomen er de ene dag wel en de andere dag niet. Hoeft dus niks te betekenen Menstruatiekrampen zijn ook normaal. Je baarmoeder is aan het groeien en dat voel je. Als je onzeker bent kan je gerust even de vk bellen. Heb ik ook gedaan een paar keer en het is toch fijn even van hun te horen dat het er allemaal bij hoort.
Mij is verteld dat met 8 weken de symptomen kunnen afnemen omdat je lichaam went aan het hcg. Het was bij mij ook zo, ik werd er onzeker van maar na een paar dagen een mooi kloppend hartje op de echo. En zoals m'n verloskundige zei: wel of geen symptomen zegt echt NIX. Ik snap je onzekerheid hoor, heb het zelf ook, maar probeer toch vertrouwen te houden! Anders blijven we ons 9 maanden lang zorgen maken en daarna wordt het alleen maar erger.
Ja hoor, heel normaal! Bij mij namen de klachten ook rond 9/10 weken af. Vorige week nog een mooie echo gehad en het gaat super! Geniet ervan zou ik zeggen!
Jep dat had ik ook rond de 8 a 9 weken... Dacht gelijk dat het fout zou gaan... Het menneke ligt toch echt wel nu lekker te slapen in zijn wiegje dus had ik me zorgen om niets gemaakt. Vk zei dat je lichaam kan wennen aan de hormoontjes en die schommelen per dag.. Goede kans dat je snel weer wat kwaaltjes hebt maar het hoeft niet.
Bedankt meiden! Dat stelt me toch weer wat gerust! Voel me soms ook wel een zeur maar we hebben zolang moeten vechten om zwanger te worden en ik wil het nu echt niet meer kwijt.. Fijn dat jullie reageren!!
Is echt geen zeuren hoor! Als je ergens over twijfelt of onzeker bent moet je het gewoon vragen. Inderdaad een banner met een aardig verleden. Hopelijk hebben jullie over een paar maanden een prachtig kindje in de armen!
Had ik ook. Schrok toen ook want bij vorige zwangerschappen ging het over rond week 14. Nu had ik niet eens veel kwaaltjes en die waren ook verdwenen rond 8 wkn. Gyn zei toen; niet te vroeg juichen want het kan nog terugkomen. En ja hoor; eind week 12 misselijker en beroerder dan daarvoor. Sinds vorige week is het gelukkig weer minder geworden. Komt goed hoor meid
Na al die positieve berichten wil ik je gerustgestelde gevoel niet helemaal wegnemen, maar dat symptomen weggaan kan inderdaad ook een slecht teken zijn.. Tot het tegendeel is bewezen met de echo volgende week zou ik er gewoon van blijven genieten dat je zwanger bent. Bij mij namen de symptomen ook af en was het uiteindelijk wel mis. Tot de echo heb ik er van kunnen genieten en heb ik er niet heel veel over nagedacht dat de symptomen weg gingen.. Hopelijk volgende week een goede echo voor jou!
Tot 12 weken bijna nergensast van. Daarna misselijk.. Overgeven. En nu weer weinig last, komt en het gaat
Ik was tijdens de zwangerschap ook misselijk/ moe etc tot de 9 weken. Toen had ik nergens last van! Wel menstruatie krampen zoals jij zegt....dat was gewoon mijn baarmoeder die groeide. En zoals je kunt zien in mijn bannen hebben we een gezond mooi kindje
Dit had zomaar mijn draadje kunnen zijn 😊 Mijn klachten zijn zowiezo vrij beheersbaar gebleven. De eerste zwangerschap vrij veel gespuugd, de tweede wel misselijk maar voornamelijk dodelijk vermoeid. Nu van beide een beetje. Afspraken geminimaliseerd en 20.00/21.00 naar bed. En misselijkheid kan ik wegeten. Morgen weer een echo voor officiĆ«le termijnbepaling. Maar af en toe even met de angelsound lekker geluisterd. Baarmoeder zit echt al hoog!tussen schaambot en navel al. Maar kan mijn kleren gewoon nog aan
Nou, inderdaad, niks aan de hand! Een extra echo gekregen en de kleine lag heerlijk te zwaaien en was prachtig gegroeid. Gewoon genieten dus als je niks meer voelt