Hoi hoi Ik zit 5 dagen voor mijn bod. En voelde me zo anders en dacht,ik doe een test. Zie ik het goed?
Op de laatste en enalaatste lijk ik iets te zien. Spannend, over 1 of 2 dagen nog een keertje testen (2 dagen hield ik zelf ook niet vol om te wachten hihi) Succes, hoop dat ze oplopen!
Lijk wel iets te zien, maar ik zelf vindt dit geen fijne testen. Probeer anders die van Kruidvat (2 voor 5)? Die zijn meestal duidelijker
oh ik krijg de kriebels van kruistesten toch zie ik heeeeel vaaag iets misschien morgen met een andere test succes ermee
Ik zie wel iets inderdaad, maar heb met dit soort tests te vaak een valse + gezien.... Morgen idd even een Kruidvat halen?
Ja ik ga morgen die van de Kruidvat halen. Ik heb deze test 2 x gedaan en beide zo`n streepje. Ik zie ze zo beter als op de foto.
Vind deze testen altijd lastig af te lezen. Ergens lijk ik wel wat te zien maar durf er niet vanuit te gaan. Zou inderdaad ook even een andere test proberen.
Die van de Kruidvat waren nog op en komen vrijdag pas binnen. Dus heb vanmorgen een Clearblue test gedaan,met een plusje. En die was negatief
Ik heb met deze test ook wel eens streepjes gehad. Helaas duidelijker dan jij hebt en die waren echt vals helaas De cb plus is net zo gevoelig dus als het iets was dan had deze test ook een lichte streep moeten geven. Over 2 dagen nog eens proberen.