Ik ben al een tijdje op zoek naar deze knuffel: roze konijn lief knuffel - Google zoeken Maar overal is hij uitverkocht/ niet op voorraad/ alleen in wit op blauw te krijgen. Ik zoek de roze! Mijn dochter is er zo gek op, maar ben zo bang hem kwijt te raken dat ik er graag een achter de hand heb! Hebben jullie tips war je ze nog kan krijgen?
Prenatal - Speelgoed - Knuffels - Lief - Lief! knuffeltje plat blauw Deze is het roze is het!! Hopelijk nu wel goede link
Bedankt voor de link, maar je kan bij kleur niet uit roze kiezen. Heb de site al gemaild maar nog geen antwoord helaas
ik kan niks beloven maar ik ga morgen waarschijnlijk even naar de stad en wil dan wel even langs ´lief´. Je weet maar nooit. Ik ken het knuffeltje goed, ik kocht ze altijd als er babytjes werden geboren in het buitenland (familie). Zo leuk om mee te sturen. Ik zal voor je speuren!
Marktplaats.nl > Haasje LIEF konijntje 18 cm roze rood badstof plat konijntje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
En anders even lief een mailtje sturen of ze wel weer komen of dat hij uit het assortiment is. Vaak kunnen ze ook zien of er nog een winkel is die hem heeft. Succes, weet uit ervaring hoe fijn het is om een reserve knuffel te hebben!!
hier liggen ze in de grote prenatal winkels echt veel jammer dat ik van de week daar niet heen ga, anders wou ik hem wel voor je meenemen ( is erg uit de buurt)
V en D Utrecht had laatst allemaal Lief knuffels. Weet niet of deze er ook bij zat, maar je kan het proberen.....
Heb vanochtend een mailtje gehad dat ze per augustus weer beschikbaar zijn!!! Ga dan echt groot inslaan haha ze word overstuur als hij ergens niet mee naar toe mag
ik heb me echt suf lopen googelen, en normaal kan ik vrijwel alles vinden, maar dit is echt een moeilijke zeg vind die krengen alleen in het wit en blauw. echt grappig. dit was ook de lievelingsknuffel van mijn zoontje als baby zijnde ( alleen de blauwe dan ) en hij heette flapflap haha hebben ze hem hier niet? knuffel konijn lief! fuchsia | Knuffels | Liefs uit Lemmer daar moet je inloggen anders een paar prenatal warenhuizen afbellen? ik weet dat ze hem bij prenatal Son (Ekkersrijt) vorige week nog hadden, en best een hoop
Ik heb hm in een kraampakket zitten voor een nicht die pas bevallen is... Als je hm echt niet kan, vinden laat maar weten!