Nou zo spannend is het topic toch niet? Gewoon een beetje welles/nietes en wat flauw dollen... ik zou het geen rel noemen.
Ik lees af en aan een stukje mee, maar het gaat te snel om bij te houden naast werken en kinderen met schoolvakantie.
Ik voel me aangesproken! Oh wacht mn kind gaat nog niet naar school. Shit val ik buiten het kliekje. Wel jammer ik val ook niet in kringen
Ik ook? Heb er nog nooit van gehoord, maar mis wel vaker wat hier. Ben ik nog niet vaak genoeg aanwezig haha.
Ik ken de schoolplein kliekjes an sich wel, staan er hier helaas genoeg iedere dag maar hier op het forum zou ik niet weten wie ze dan precies bedoelde.
Heb ik iets gemist? Ik ben altijd te laat met de relletjes.. Ik ben begonnen, maar na drie pagina's gestopt. Nu wel heel erg nieuwsgierig geworden!
En afgehaakt op pagina 12... sorry geen lekkere fitti Maar dat komt misschien omdat ik bruiloften sowieso heel erg stom vind! Bruidsjurken een raar verschijnsel en eisen aan kleding van anderen stellen vind ik ook raar. Ik ben opgegroeid in de horeca en echt veel bruiloften meegemaakt, de één nog raarder dan de ander. (Zelfs één met 150 personen, allen gereformeerd, zonder muziek of gezelligheid en zelfs bijna fluistetend. Heb er een tennisarm aan overgehouden van de verse jus d’orange die ik heel de avond stond te persen) Jullie begrijpen; wij zijn van de handtekening op maandagochten