Half. De reacties over het topic zelf lees ik, alles eromheen niet meer. Ik heb geen idee waar het over gaat en vind het ook niet grappig. Beetje vervelend wel.
Ik kan nav het topic alleen zeggen dat mijn waardering voor @paula1984 enorm is gestegen en mijn liefde voor sarcasme toch niet minder is geworden
Na paar pagina’s afgehaakt. Heb niets met trouwen en mijn man wilde graag trouwen toen ik zwanger was. Dus gewoon op de woensdagochtend gratis getrouwd. Gelukkig stuurt mijn schoonmoeder elk jaar een berichtje dat ze een biertje komen drinken op onze trouwdag want anders vergeet ik de datum ook nog... Snap best dat je met alle toeters en bellen wil trouwen en een leuk feest wil,maar die hysterische eisen.. blegh!
Ja over ondankbare mensen die niet meer reageren. Tis ook nooit goed Heb wel gereageerd hoor maar niet meegedaan aan de fik. Maar zal ik jullie eens stiekem wat onthullen? Ik heb mijn alleraardigste bridezilla eens gepolst of donkberblauw nu een issue is. En pfoe, het 'mag' . Als er plekjes over zijn, zijn er dan nog donkerblauwe jurken met een pastelkleurig tasje die op de reservelijst willen?
Ik zal mijn zwarte jurk op 90 graden wassen dan issie ook donkerblauw. Voor een reisje naar Italië wil ik er dan wel een roze tasje bijkopen...
Ik ben afgehaak en ik hoop dat er niet nog meer bruiloft gerelateerde topics volgen binnen afzienbare tijd "Maar dan open/lees je het toch niet?" Inderdaad, maar dat stukje zelfkastijding heb ik nog niet weg kunnen poetsen...
Er bestaat ook nog zoiets als een trouwforum.. ik dacht even dat ik daar per ongeluk terecht was gekomen met ineens een explosie aan trouwtopics hier op het forum
Dat zijn altijd fases joh, straks komt de fase '' Show je .... '' weer, dan word je dood gegooid met alleen maar topics over '' Show jezelf '' '' Show je woonkamer '' '' Show de indeling van je kledingkast '' etc etc. Dan komt de fase '' Hoe schoon ben jij '' weer, '' Hoe vaak was jij je dekbed '' '' Hoe vaak verwissel jij je dekbed overtrekken '' '' Hoe vaak gebruik jij vaatdoekje '' Is al jaaaaaren zo dus geniet nog even van de trouw topics, straks kan je je weer ergeren aan de schoonmaak topics