Nou.... woorden als neuken mag sinds het nieuwe forum ook weer. Dus ik zou zeggen; je weet maar nooit
Haha, ik had alleen nog maar meegelezen, maar reageer nu toch even. Is rummikubben dan wat? Ik weet niet meer hoe we er op kwamen, maar zo noemden wij het eerder
Dankzij de luizenmoeder Maar ik ben niet gestopt met lezen, verveelde me ik vond de rel trouwens behoorlijk meevallen.
ik zal het vanavond proberen en dan hopen dat man niet naar de spelletjes kast loopt. Een vriendin van mij noemt het altijd sporten en als ze echt gaat sporten twijfel ik altijd of ze de sportschool of haar bed induikt.
Mijn man krijg je niet aan het dansen hoor. " goh schat, zullen we de horizontale salsa eens doen?" Ik denk dat we dan een jaar onthouding hebben.
Brengt mij gelijk weer op het altijd terug kerende topic '' Aan welk woord irriteer jij je het meest '' Eigenlijk is ZP best saai met al die terugkerende topics en eindeloze zelfde antwoorden
Hier is het gewoon raggen, pompen, hakken, koppie er in koppie er uit, niets van dat zoet sappige gezeik
Ik zat voor zp op babybrabbel en daar kwam 1x per jaar een topic (die een paar maanden duurde) voorbij over de IB aangifte. Dan gingen mensen elkaar opjutten op welke datum aangifte was gedaan en op welke datum ze dan geld ontvingen en dan gingen anderen nav dat bellen met de belastingdienst wanneer hun geld verwacht kon worden. Is dat hier ook een standaard topic? Is mij nog nooit opgevallen namelijk.