Dat kwam volgens mij altijd op veronica op woensdag avond voor criminal minds. Of heb ik een andere serie voor me nu?
Wauw je bent de eerste die ik 'ken'/'tegenkom' die het niet leuk vindt! Wat voor dingen vind jij leuk? Ik voel hier een nieuw topic opkomen...
Ik vind het een ergerlijke serie. Elke aflevering is het plot weer gekopieerd van een andere serie. En veel stomme clichés over nerds/geeks en autisten...
Door die nerd dingen vind ik het juist zo geweldig, ik ken bijna alle series/boeken/films waar ze in die serie zo'n fan van zijn omdat ik zo nerderig ben en daardoor is het voor mij een feest van herkenning
Ik herken het ook wel, maar ik vind het nogal open deuren. Je ruikt de grap al ver van tevoren aankomen
Is een serie over het leven van 4 nerds en later hun vriendinnen / vrouwen. Ze werken allemaal op een universiteit in Pasadena Californië. Beetje de nerd versie van Friends. Zelfde soort humor maar dan vaak beetje nerderig. Ik vind het zelf een hele leuke serie. Deze scène vind ik 1 vd leukste:
Ah kijk, Friends vind ik ook vreselijk . Heb geprobeerd te kijken omdat iedereen het keek en het zo leuk vond, maar nee
Vind dit wel grapig maar denk niet dat ik dit wekelijks een uur lang leuk zal vinden. Niet puur deze serie maar het genre. Ook nooit begrepen waarom die serie van Charlie Sheen zo een hit was (2,5 man ofzo).
Ow 2 and a half man vond ik ook heel leuk. De afleveringen van Big Bang duren trouwens maar 20 minuten. En soms proberen ze ook wel om dingen echt op de kaart te zetten. Zo hebben alle vrouwen in de serie betere banen als hun partner en besteden ze veel aandacht aan wetenschap en vrouwelijke wetenschappers. Het in de VS bekende ‘women in STEM’ onderwerp. Ik vind dat wel cool.
Zo dan! Die moest ik echt even een paar keer lezen om het goed te lezen Wtf man, van tbm zijn word je dus echt dom
Haha ik vond two and a half man ook al zo leuk! Ik vind het ook heel leuk dat Mayim Bialik die Amy speelt in het echt ook zo'n nerd is trouwens.