Hello meiden! Ik heb al een week menstruatiepijn, maar het zet maar niet door. Dit is mijn 3e dag over tijd. Zijn er dames die alsnog zwanger zijn geworden ondanks de menstruatiepijn? Ik wil geen test doen, omdat ik een negatieve test verwacht vanwege de menstruatiepijn..
Ik zou testen.. menstruatiepijn komt vaak voor aan het begin van je zwangerschap.. Het kan ook zijn dat je menstruatie vandaag of morgen door breekt, maar je krijgt maar op 1 manier zekerheid
groeien van de baarmoeder bij een zwangerschap voelt ook een beetje zoals menstruatiepijn. Ik zou toch even een test doen!
@amina88 hier ook last van kramp in m'n buik lijkt op menstruatiepijn maar dan wat lichter. Misschien dat ik vanmiddag ga testen met 2v5 kv. Kan er snachts niet van slapen en blijf naar de wc lopen. Hopelijk test je morgen positief. Misschien dat er dan ook "iets" van je af valt en je dan ongesteld wordt.
Ja, dat heb ik dus ook. Loop voortdurend naar het toilet. Laat je even weten als je getest hebt? Succes!!
Net weer getest en omowit helaas. Heb vandaag wel 4 koppen thee op en 3 grote glazen water. Ook nog steeds last van een zeurende onderbuik en heb was bruin/roze afscheiding
Ik had na een positieve test echt menstruatie achtige pijn, was bang het mis zou gaam maar het trok weg. Morgen weer testen! ❤️🙏🏻
En hoe zijn jullie testen gegaan? Ik vanochtend vroeg kotsmisselijk en net niet boven wc gehangen. Nog steeds niet ongesteld en weer een witte test snap er niks meer van. Al een jaar lang kan ik de klok erop gelijk zetten....
Ik heb nog niet getest, maar twijfel ontzettend of ik vandaag wel moet gaan testen. Ik heb nu heftigere menstruatiepijn dan afgelopen dagen. Nog steeds niet ongesteld, maar denk dat ik het vandaag echt ga worden. Lot24, wat raar, zeg. Hoeveel dagen ben je over tijd? Misschien na het weekend nog een keer testen of anders naar de huisarts?
Ah balen amina. Hopen dat het 1 van beide wordt dan heb je tenminste zekerheid. En dan t liefst de optie zwanger natuurlijk. Ik ben nu 2 dagen over tijd en 14 dpo. Ik heb maandag afspraak bij Gyn ivm uitslagen die we terug krijgen.