Hoi meiden... Vraagje...noa doet het echt hartstikke goed...ze lacht ze is tevreden ze krijgt voeding om de vier uur...huilt bijna niet en slaapt snachts door. Kortom niets aan de hand zal je zeggen gigi maar toch een onzekerheidje... Noa is nu 3 maanden, ze weegt 6200 gram en is 64 cm ze is de laatste maand "maar" 4 ons aangekomen. Consultatiebureau zeiden ze dat het niet veel is maar ze is wel 4 cm in de lengte gegroeid. Toch even in de gaten houden. Nu zit ik te denken ze sabbelt wel regelmatig op haar handjes, ze huilt niet ofzo hoor. Mmmmm nu denkik zou ze dan niet vaker moeten drinken!? maak ik me nou druk om niets, misschien kunnen jullie me helpen. Ik ga er eigenlijk ook vanuit (dit was ook zo in het begin) wanneer ze honger heeft dan geeft ze dat wel aan met huilen. doeg doeg mart
Hoi Mart! Allereerst: 400 gr. in 4 weken is prima hoor! Verder is huilen eigenlijk het laatste hongersignaal, daarvoor heb je nog een aantal andere bijvoorbeeld: - zoeken met het hoofdje - smakken - op handjes, voetjes, lakentje sabbelen/zuigen Je zou idd eens kunnen proberen om Noa aan te leggen als ze aan het sabbelen is, je kan namelijk in principe nooit teveel voeden en hier was het altijd zo: geen honger, niet drinken! Dus gewoon aanleggen, als ze niet wilt zal ze of niet drinken of het snel voor gezien houden. Baker je in of gebruik je een fopspeen? Die kunnen namelijk de eerste hongersignalen verdoezelen zodat huilen idd het eerste is wat ze doen. Succes, en niet onzeker zijn hoor je doet het vast prima!
Mike sabbelt ook veel op zn handjes, maar niet omdat ie honger heeft, maar meer omdat ie het gewoon leuk vind zn vingers in zn mond te steken Misschien bij jullie ook het geval?