hoi dames, ik ben heel verdrietig. heb volgens mij weer een mk gehad. ik ben nu ruim 7wkn zwanger en heb vannacht heeeeel veel bloed verloren. Maandag half negen kan ik terecht bij de vk om te kijken of het nog wel goed zit... maar ik ben er bang voor namelijk.. Ik voel me ook in een keer niet meer zwanger... heel apart gevoel is dat. In een keer heel erg leeg... Volgende keer beter he? Toch? Liefs Dommeltje
Jeetje nee toch? Hopen dat je ukkie er tóch nog zit.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vreselijk dat wachten..
Hey dommeltje, wat k**** zeg. Ik hoop dat het wat meevalt. Heb je verder ook krampen of dat niet? Heel veel sterkte. liefs Nikkie
Ooh meisje, wat verschrikkelijk rot is dat zeg. Ik hoop dat je ukje er toch nog, wonder boven wonder, zit. Een dikke knuffel.
och meissie toch. nog tot maandag wachten wat een ellende. hopelijk is je kleintje er nog , ik duim heel hard voor je.
Oh, wat erg voor je! Jeetje... Veel sterkte en laten we hopen dat je maandag goed nieuws krijgt. ik duim voor je Amber
Ach meiske, wat ontzettend kl*te voor je! Ik hoop dat het goed nieuws is, maar je moet inderdaad voorbereid zijn op slecht nieuws, meid. Maar hoe gaat het nu met je? Verlies je nog bloed, of heb je kramp? Ik duim voor je. Liefs en sterkte, Anouk.
ja ik verlies nog steeds bloed niet veel maar wel nog steeds ietsjes ongeveer een normaal tampon vol tot nu toe... ik kan wel janken snik snik het doet me mss wel meer dan ik zelf had gedacht liefs dommeltje
Wat erg zeg..... Ik wil geen valse hoop geven, maar mijn zus heeft dit 3 weken geleden ook gehad. 's Middags kreeg ze een echo en die kleine zat er nog. Ze weten niet precies wat ze dan 'verloren' is maar waarschijnlijk een bloedprop of het was een tweeling geweest. Mijn zus vloeit nu nog regelmatig dat dat blijken dan weer gespronge adertjes te zijn.....terwijl met die kleine alles goed is. Ik hoop niet dat ik je nu valse hoop geef....maar wacht even de echo af. Ik wens je in elk geval veel sterkte toe en hoop dat dit weekend snel voorbij zal zijn voor jullie....wat een onzekerheid hé.
jullie zijn echt heeel lief voor me! ik heb wel wat aan jullie berichtjes en ik hoop idd dat ik maandag goed nieuws krijg maar ... ik denk het niet. helaas .... kut zooi hoor
Wat een onzekerheid, dit weekend zal lang duren... pfff.... Ik duim voor jullie op een wondertje! Groetjes jelske
nou marloesje ik hoop dat ik het nu ook zo heb... ik duim voor mezelf! duimen jullie ook mee voor mij? hihi Liefs Dommeltje
Veel sterkte meid. Hoop voor je dat het weekend snel voorbij gaat. Hele dikke knuffel en we hopen op goed nieuws maandag. En mijn duimen draaien voor je!
hé dommetje wat vreselijk voor je , en wat zul je dit weekend gespannen zijn ik hoop voor je dat je maandag alsnog goed nieuws krijgt en dat je wondertje er nog is. Meid ik wens je heel erg veel sterkte