...jeemig.... Ik duim heel erg hard dat er nog een kloppend hartje van je kleine ukkie is... Knuf van Elisabeth
dommeltje heel veel suc6 van ut weekend probeer je rustig te houden en laat het ons weten he! Ook hier duimen we met je mee. Groetjes
Hoi meid, Wat erg allemaal, zit met een brok in mijn keel hier. Mijn duimen draaien ook voor jullie, heel veel sterkte het weekend en hopelijk goed nieuws maandag. Liefs, Bibu !
dommeltje, heel veel succes maandag, ik hoop dat het iets kleins blijkt te zijn en dat er met het kleintje niets mis is! Grtz Leyla
Dommeltje, heel veel liefs. Ik hoop echt dat morgen goede nieuws komen! noogmaals, HEEL VEEL LIEFS Luisa
Lieve Dommeltje, ik zal aan je denken morgen en voor je duimen dat het toch allemaal goed is. Heel veel sterkte! Liefs Linda
Heeel veel succes morgen en ik hoop zo erg dat het allemaal meevalt en het goed komt! Denk aan je.. Liefs 8) Sunny 8)
Ahh !.. meid wat rot om te horen.. hoop dat je maandag goed bericht krijg We duimen voor je Dikke knufffelll sterkte,, _______________________________________________ Op naar ronde 2 8)
heel veel succes meid, laat je straks weten of alles nog goed is, zal in ieder geval voor je duimen dat het niets betekend heeft... liefs smoekie