Mijn schoonouders willen graag een videocamera. Nou zijn die dingen normaal gesproken erg duur, maar ik zag een leuke aanbieding op OTTO.nl . Met het debacle van die flatscreens van hun in mijn achterhoofd heb ik de camera besteld. Na een week niks ontvangen, dus ik bellen. Levering was geen probleem, maar omdat ik een nieuwe klant ben kon de levering iets langer duren. Na nog een week ... geen camera en ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. Vandaag ... mijn bestellijst op OTTO.nl is leeg. Zonder ook maar enige bericht is mijn bestelling verdwenen. Ik bellen. Ja sorry mevrouw de camera's zijn op, bent u een nieuwe klant? JA, hoezo? Dan kan ik helaas niets voor u doen. Fijne dag. FIJNE DAG WEL G***** Echt ik hoop dat die lui failliet gaan, zo behandel je klanten, nieuw of oud toch niet. Ik had beter moeten weten en gewoon mijn bestelling bij de Wehkamp moeten doen, die leveren tenminste wat ze verkopen. Ik ben echt heeel erg boos.
Nog al ja. I ga een klacht indienen en gelijk vragen of ze alsjeblieft al mijn gegevens uit het systeem willen halen. De schoften.
:x Zo die durven, En dat is de service voor nieuwe klanten? Nog nooit zo'n belachelijke verkooptechniek meegemaakt.
Heel erg balen inderdaad.. Heb ook al eens een akkefietje met OTTO meegemaakt. Ik had kleding besteld met het 24 uur vinget, dus dan heb je de kleding de volgende dag in huis. Omdat ik (ook) een nieuwe klant was, kon het enkele dagen langer duren (moeilijk hè, een paar gegeventjes in een computer invoeren ). Maargoed, zo'n vreselijke haast had ik niet, dus die paar daagjes moesten dan maar. DRIE weken later zat ik nog op mijn bestelling te wachten Ik bellen, waar blijft mijn bestelling. Zegt die muts, "tja mevrouw, u bent nieuwe klant....Het duurt even voordat u helemaal geregistreert bent". Jahoor, drie weken zeker om wat gegeventjes in te voeren, amehoela! Dus ik heb gezegt dat ze de boel maar moest annuleren en dat ze GEEN nieuwe klant hoefde in te voeren. Scheelt hun toch weer ENORM veel werk 8) Volgens mij zit OTTO niet echt op nieuwe klanten te wachten ofzo
Ja belachelijk toch, en ik wil best even wachten op die camera, maar als iemand hem besteld, dan houd je die toch achter tot de gegevens verwerkt zijn? Ik heb bij Wehkamp nooit een probleem gehad, ook als nieuwe klant had ik de spullen binnen 24 in huis.
Echt schandalig hoor! Ik ben al heel lang klant bij Neckermann, nooit problemen mee gehad. H&M trouwens ook niet en ik bestel bijna altijd online. Otto wil inderdaad zeker geen nieuwe klanten hebben.
wat erg zeg! daar bestel ga ik dus nooit bestellen. ik heb ook weleens bij wehkamp en neckermann besteld en ging altijd goed. wat een schoften zeg.
Had ik jaren geleden ook. Ik belde over een factuur die niet klopte. 1 bestelling, in 3 stukjes geleverd, en toen brachten ze 3x verzendkosten in rekening. Dus ik bellen dat ik 1x verzendkosten betaal, en niet 3x. Is tenslotte niet mijn probleem dat ze het niet in 1x konden leveren. Een hele discussie met dat mens gehad. Toen ging ze overleggen met een collega, maar had dus vergeten mij weg te drukken. Ik kon het hele gesprek mee luisteren. Had ze het toch over een rare klant die ze aan de telefoon had. En die haar gelijk wilde hebben. Ze heeft wel gelijk, maar ze krijgt van mij geen gelijk. Heb ik vandaag echt geen zin in om dat recht te breien, veels te veel werk. Echt een trut van een mens zegt ze ook nog. Maar ja ik werk zelf op een financiele administratie dus mij kan ze weinig wijs maken. Ja mevrouw zegt ze, ik heb even overlegd met mijn collega, en u moet toch echt 3x de verzendkosten gaan betalen. Ik zeg toen tegen haar, als je klanten beledigen overleggen noemt met je collega, dan ben ik benieuwd wat jij dan onder werken verstaat. Maar wees niet bang, ik heb je naam genoteerd, een deel van jou overleggesprek met je collega opgenomen op tape (had ik echt niet gedaan), en ga een brief schrijven aan het hoofdkantoor. En u zult hier wel meer van horen. Nou joh, toen kroop ze onderhand voor me. Sorry mevrouw dat had u niet mogen horen. We zullen het terugdraaien, u heeft helemaal gelijk, ik heb u verkeerd begrepen, blablabla. Toen zei ik, het is maar goed dat ik het wel goed gehoord heb, ik wil namelijk niet zo behandeld worden, en de overige klanten ook niet. En nu begrijpt u me inenen wel. Knap hoor. Goedemiddag. Was zo kwaad, dat ik inderdaad die brief geschreven heb. Brief teruggekregen, dat ze die betreffende medewerker aan zouden spreken. Nooit meer wat van gehoord. Heb zelfs helemaal geen verzendkosten betaald. Dat weet ik nog wel. Zucht, klantvriendelijkheid is tegenwoordig ver te zoeken. Bestelling van 29-7-2008 bij neckerman. 21-10-2008, kreeg ik de levering pas. En het was niet eens goed. Tig keer gebeld. nee hoor komt er aan. Sorry, maar bijna 3 maanden later iets leveren, dan zit het niet goed in je bedrijfsvoering lijkt me. Succes met het zoeken naar een videocamera! Yvonne.
Ja bij Neck.nl ben ik 6 jaar geleden al opgestapt als klant. Daar moest ik 6 maanden wachten op onze meubels, hebben 6 maanden op tuinstoelen gezeten MAAAAAAR het werd uiteindelijk WEL geleverd.
Ow ja de otto heeft ook niet bepaald een goeie naam. Ik bestel regelmatig iets van Esprit daar heb ook nooit geen problemen bij gehad.
Ik heb ook nog nooit problems gehad bij Esprit. Goede en nette service. H & M is ook goed. Ook nooit geen problems mee. Hunkemoller is ook goed.
Schandalig hoe je door de Otto behandeld bent. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen bij Otto trouwens... Ben vast de enigste . Bestel al jaaaaaaaaaaren tot volle tevredenheid bij de Otto. Misschien dat ze vaste klanten netter behandelen dan nieuwe? Ik vind het in elk geval maar erg raar en totaal geen reclame voor Otto. Ik zou er ook werk van maken als ik jou was.