Wahahahaha , da's een goede opmerking. Zoals ik al zei, misschien ben ik wel de enigste die daar regelmatig iets bestelt....
Ik bestel ook regelmatig bij de otto en ook nooit problemen gehad, erg tevreden zelfs. Maar hoe ze jou behandeld hebben is verre van netjes
Zo! wat een zakken.. mn werkgever had ook zoiets bij otto meegemaakt, maar dan met een wii.. die is ook erg boos geworden! Die brief is nog aardig, zou hem zeker wel versturen!
Nou echt, ik heb wel eens vertragingen in leveringen gehad, bij bijvoorbeeld Neckermann en Bobshop, maar het kwam uiteindelijk wel OF er werd netjes gemeld dat het artikel niet meer leverbaar was, maar bij Otto moet ik echt zelf naar alles informeren.
ja bij otto gaat dat heel raa als je een nieuwe klant bent ja! Ik noest ook heel lang wachten op mijn bestelling en toen had ik hem eindelijk binnen en toen klopte het ook nog niet. Ik ha een voetenzak besteld voor in de maxi-cosi nou ik kreeg ook wel zo'n ding maar een andere dan dat ik had besteld. Wel dezelfde prijs , maar hij paste ook nog eens niet wnt ik had ook een grotere besteld! pff dat was dus ook de laatste keer. Maar over neckermann ben ik al HELEMAAL NIET te spreken! Wij hadden daar een wandmeubel besteld. Iets duurs dus , dus mag je toch vrwachten dat dat goed verzonden wordt. Nou kwamen ze na lang wachten hem brengen, gauw afleveren en zo gauw mogelijk weer weg. Dus ik die dozen open maken. Het waren 2 paketten. Zit er in beide dozen hetzelfde deel! AAAHHH en ik had er al voo gzorgd dat die andere kast uit de kamer was dus de tv stond al op een aardappelkistje uit nood. Nou ja goed kan dan gebeuren denk je dan nog (n het kwaad zijn dan)Dus wij alles weer in pakken kon ik de week daarna weer een hele dag in huis wachten tot die mensen het weer kwamen ophalen. Ik dacht als ze nou gewoon die andere doos meenemen dan is het klaar ja. Maar oke die hadden ze dus mee genomen en toen kregen we de nieuwe. Ik dacht van nou moet het toch goed zijn. maar NEE! Weer 2 paketten dus, wel 2 verschillende delen maar nu ook 2 verschillende kleuren! OOOHHH hoe dom kun je zijn! Hup weer een dag thuis gebleven zodat ze het konden ophalen en toen hebben we maarvoor 2000 euro meer ergens anders 1 gekocht die heb leverde en in elkaar heeft gezet en waar we helemaal tevreden mee zijn! Dus neckermann kan van mij helemaal de ^&%%^$()& jeweetwel.
Zijn al weer een jaar geleden bij de kringloop afgeleverd en ik heb nu gewoon stoelen van MP, die kan je gewoon ophalen
ik zou erbij vertellen dat je een hele drukke forum hebt verteld en dat het heel slecht zeg voor hun reclama hahaha ze zullen zich wel schrikken denk ik
Ik geloof neit dat dit soort bedrijven ergens van onder de indruk zijn. Heb ooit eens een dergelijk mailtje aan Bobshop gestuurd, het enige dat ik daar van gemerkt heb is dat ik uit hun mailinglijst gehaald ben, maar zelfs geen reactie op mijn mail gekregen. Je voelt je zo verdomd machteloos, je hebt totaal geen rechten als klant. Geen vervangend product voor een vergelijkbare prijs of zo. Volgens mij is het alleen om klanten te lokken en dan hopen ze dat je ook nog iets anders besteld wat dan wel geleverd kan worden. Dan hebben ze er toch weer een klant bij. Het grens aan oplichting, maar dat is het natuurlijk net niet.
Ik besteld vaak bij wehkamp, gaat meestal erg goed (niet altijd dus). En als je een nieuwe klant bent dan word je geloof ik eerst gescreend, vandaar dat het dan wat langer duurt. Maar zo'n behandeling verdiend natuurlijk niemand! Succes ermee!
Hey loeki, Goeie brief, Ik zou er nog iets bij doen als......... "het lijkt mij dat als ik een bestelling doe, dat het desbetreffende product gereserveerd wordt, en dat het niet aan een reeds voor u bekende klant wordt verkocht. Wellicht verstandig om uw voorraadbeheer eens grondig na te kijken!"
kheb even het verrhaal gelezen.. vind het alleen een beetje een lullig mailtje wat je hebt terug gekregen ! want het artikel was leverbaar.. totdat jij heel lang moest wachten.. ja toen niet meer natuurlijk.. beetje onzin excuses.. kheb het ook gehad met otto.. heb toen 6 WEKEN LANG op mijn spullen zitten wachten.. maar het was gelukkig wel ''24 uurs levering'' ook toen ik nieuwe klant was...