Ik ben heel erg boos

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nooit iets bij otto besteld (gelukkig), maar bij neckerman kunnen wij dus gewoon niets bestellen omdat de vorige bewoners hun verhuizing niet hebben doorgegeven en zij staan hier al geregistreerd...

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat probleem heb ik ook wel eens gehad ja. Bij de Videoland.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wat een merkwaardige reactie van Otto.

:rolleyes:

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik zit nog steeds te twijfelen of ik de consumentenbond zal bellen. Mij zal het niks helpen, maar als ik de Otto ook maar ergens aan de schandpaal kan nagelen zal ik het niet laten.

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik snap wel dat je ervan baalt hoor, maar dat je zoveel stampij maakt om een camera...? Hmm... Winkels als Mediamarkt, Dixons etc, hebben toch ook aanbiedingen?

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Volgens mij gaat dit niet om de camera, maar om de manier waarop ze bij Otto nieuwe klanten behandelen ;)

7. Arendskelk

Ja, dan nog? Ik wil niet geloven dat er opzet in het spel is hoor, juist nieuwe klanten halen ze maar wat graag binnen. Natuurlijk is het niet fair zoals de TS behandeld is, maar om er zo'n rel over te gaan schoppen vind ik persoonlijk wat ver gaan hoor!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het gaat mij allang niet meer om de camera, die krijg ik toch niet, maar de manier waarop ze nieuwe klanten binnenhalen vind ik ronduit achterbaks. Ik heb ook een aantal van mijn vrienden en familieleden getipt, geen van allen heeft een camera gekregen, wel een briefje met daarin een kortingscode van maar liefst €5,50 :confused: Op deze manier hebben ze dus NIETS hoeven doen, maar zijn ze waarschijnlijk wel honderden 'klanten' rijker. Lekker goedkope manier om je klantenbestand op te krikken.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Door mij tot 3x toe een camera te beloven en die NEVER NOOIT NIET TE STUREN, daar moet opzet in het spel zijn en ik ben niet de enige.

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Aaarrghh wat een frustrerend verhaal zeg!

Ik heb ook een slechte ervaring met OTTO.
    Bestel regelmatig dingen online (jhee voor het het internet) maar zal nooit meer bij Otto bestellen!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou voor wie wel bij Otto besteld ik heb een code voor €5,50 korting.

12. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    ik wou ook een keer bij otto bestellen, maar na 3 weken ook nog niks binnengekregen. Toen ik belde kreeg ik te horen dat de oude bewoners een schuld bij ze hadden en daarom kon ik weer niet bestellen.
    wtf heb ik te maken met oude bewoners?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik denk ook niet dat er een organisatie is die hier iets voor de klanten kan betekenen, maar ik zou heel graag Otto.nl eens laten zien dat je zo niet met klanten (oud of nieuw) om kunt gaan. Helaas bestaat Ookdatnog niet meer.

14. Arendskelk

Excuse me?! En verder gaat alles helemaal goed met je? Doe even normaal zeg, dit is geen manier van reageren hoor!

15. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    :confused:

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gaat het wel goed met jou?

Je reageert zo boos steeds.

17. Arendskelk

Ja, het gaat best lekker met mij. Thanks for asking! ;)

Ik verbaas me af en toe over de overtrokken reacties hier. Waar maakt men zich druk om tegenwoordig?

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou loekie ik wacht al sinds 16 oktober op baby schoentjes
    die kunnen ze van mij ook in hun achter reet stoppen heb ook al de 27ste oktober bon ontvangen geen verzendkosten te betalen maar ik hoef ze niet meer.
    duurt mij erg lang bijna al anderhalve maand.
    ik bestel nooit nix meer bij de otto ook hier was levering geen probleem zeiden ze. nou raar als ik ze nog niet heb en je kan bellen wat je wilt stom excuse krijg je

btw ik ben ook nieuwe klant maar van mij ontvangen ze geen geld meer

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Volgens mij werkt Flientje voor de OTTO hahaha je reageert wel erg overdreven kwaad...

Maar ik vind het ook een balzaak, ze leveren niet op bepaalde plaatsen (studentenhuizen of woonwagenkampen) terwijl Neck of wehkamp daar geen probleem van maken, terwijl ze je daar dus niet over in lichten. Je wacht dus eeuwen totdat je op een gegeven moment maar gaat bellen waar het blijft (na betalen) en dan te horen krijgt van oh ja uhhh het is geanuleerd?!
    Shit service , thats Otto

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo te lezen maakt Otto er wel een potje van. Uiteindelijk heeft het bestellen van de camera mij alleen maar geld gekost.

Deel Deze Pagina