Als dat zo is krijgt ze daar waarschijnlijk meer van dit soort klachten, kan me wel voorstellen dat je daar sacherijnig van word. Ik heb ook medelijden met de werknemers van Ziggo, die krijgen ook alleen maar ontevreden klanten aan de lijn. Zou ik ook niet vrolijker van worden. Maar als ik jullie berichten zo lees ben ik het op EEN punt wel eens met Flientje, dit is geen opzet, dit is de normaalste zaak van de wereld voor Otto, zo behandel je gewoon al je klanten, zolang de klanten geen poot op hebben om op te staan maakt het toch niet uit hoe je bedrijftvoering is.
BTW als er iemand ergens een aanbieding ziet van een Sony camcorder voor minder dan 80 euro NIEUW dan houd ik me aanbevolen. We hebben dat geld gespaard voor een camera, helaas gaat die koop nu dus niet door en nu kunnen we onder de 200 euro eigenlijk geen camera kopen. Dat betekend dat we dus nog een langer moeten sparen. Dus nee het gaat me niet om DIE camera, maar ik had de camera zo graag aan mijn schoonouders willen geven voor de kerst, maar dat moet nu helaas iets anders worden. Die teleurstelling kan Otto met geen geld goed maken.
Hmm, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen. Het is niet mijn bedoeling geweest om bot over te komen, ik vind het ook zeker heel slordig van Otto, maar postorderbedrijven, 't is vaak vragen om problemen? En nee, ik werk zeer zeker niet bij Otto geen denken aan
ooit.. heb ik geprobeert wat te bestellen bij Otto. Een jas... Na 3 weken nog niks ontvangen... meerdere keren gebeld, 1e keer werd me verteld dat idd gegevens eerst verwerkt moesten worden. 2e keer werd me verteld dat er levertijd op zat van 4 weken(wat nog niet zo was toen ik bestelde) en de 3e keer werd me verteld dat er geen bestelling van mij bekend was! Wat een ***zaak zeg! I LOVE WEHKAMP!