ik was gister lekker in de tuin bezig muren stoepkrijt vrij maken enzo kom net me schoonbroer om op te passen die had gewoon in onze papieren zitten neuzende financiele papieren ik had ze netjes opgeborgen hoor.in de kast.. zat die mij ff te vertellen dat ik die moest betalen want hij slaap er niet van ik heb hem uit woede de deur gewezen:xik zei je mag niet in onze papieren neuzen en wij maken uit wat wij kopen ja en je moet dat niet kopen..nee moet ik dan op droog brood levenoh ben zo boos had me man al opgebeld die is ook boos.. en als klap op de vuurpijl had me zoontje de sudo creme over zijn hele lichaam uit gesmeerd zo het moest er even uit!!sta nog te koken van woede!!
Ik zou ook flink pist worden als er iemand in onze papieren gingen snuffelen. Zow die zou dan echt voorlopig niet of nooit meer mogen oppassen. Ondanks de woede, heb je misschien een foto gemaakt van je zoontje met de sudocreme? Ik denk datje daar namelijk achteraf wel om kan lachen
Dat ik je maar half snap!!! Ok! iemand hoeft echt niet in je administratie te kijken!!!! Erg onbeschoft! Iedereen heeft recht op privacy! Haha ja en kindjes doen vaak dat soort dingen, had hij dat tijdens het oppassen van je schoonbroer gedaan??? En dat van het stoepkrijt snap ik niet zo.
nou wij willen de tuin opknappen dus wilde het er af halen was die ook al boos om en de sudo tja heb die eerder gedaan hahaoh ben nog zo boos en zie nu net ook nog bruinverlies heb grrr allemaal door die woede:xben echt zo boos he..
Uuuh, wat?! Ik zou WOEST zijn als iemand in mijn kasten en administratie zit te sneupen. Donder op! GRRR.
Hij had het recht niet nee,maar mischien is hij oprecht bezorgd Ziet hij dat het niet lekker gaat financieel,en wil hij helpen?
Als iemand bij mij in de papieren gaat neuzen zonder toestemming dan kan hij de deur uit en komt er nooit meer in.
Dit dus! En dit geldt ook voor mijn partner Ik hou mijn bankzaken strikt op orde, maak nooit schulden, sta niet langer meer rood (godzijdank) en heb alles netjes in orde, ook al is mijn administratie een flinke warboel. Niemand kan/mag daar commentaar op leveren, want daar is het gat van de deur. Mijn partner keek een keer over mijn schouder mee met internetbankieren en merkte op: wow, jij pint eigenlijk best wel kleine bedragen! (3 euro, 0.60 cent, 4 euro nog wat etc.; hij vond dat ik maar vijftien euro had moeten pinnen en contant betalen) en ik werd ook pissed. Bemoei je lekker met je eigen zaken!
Nou zou daar ook niet blij mee zijn. Ben wel een open persoon wil je wat weten dan moet je het gewoon vragen. Heb niks te verbergen. Toen lat en ik getrouwd waren keken we wel natuurlijk op elkaars bankrekeningen. Dat is normaal als je samen leeft. Een doet de administratie vaak. Mijn administratie is ook vaak een warboel. Maar weet precies wat er elke maand uit moet en wat ik ongeveer over hou. Maar een vreemde die zo in mijn spullen zou snuffelen tja die mag een rondje om het huis rennen zo boos zou ik eigenlijk worden. Doe even normaal.
Gaat het om het snuffelen in kasten in het algemeen of puur om je administratie? Het snuffelen zou ik niet blij mee zijn... Het kijken in mijn administratie zou me absoluut niet kunnen boeien? Ik snap de geheimen nooit zo goed als het om geldzaken gaat? Maar ongevraagd in iemands kasten zitten vind ik redelijk brutaal.
Huh.. waarom kijkt hij in je financiële papieren? Ze lagen toch niet rond te slingeren op tafel ofzo.. zo van, hij heeft er echt moeite voor moeten doen om ze te bekijken. Vind het echt erg onbeschoft.
Ik zou hier ook echt niet blij van worden! Maar misschien nog belangrijker, ts doe je wel rustig en maak je er niet al te druk over is niet goed voor de baby in je buik. Al snap ik je woede heel goed hoor.
Precies zo denk ik er ook over En de sudocreme wees blij dat hij het over zichzelf heeft uitgesmeerd en niet over de meubels
Zo daar was ik ook flink boos om geweest. Maar idd doe rustig hoor! Niet de bedoeling dat je te gestresst raakt.