Ben helemaal perplex, na 3 dagen menstuatiepijnen toch maar een testje gedaan en de 2 strepen knallen eraf! Kan het nog niet geloven, ga zo nog maar een test doen
meis gefeliciteerd.... een nieuw tijdperk breekt aan voor jou. ik vond het ook zo geweldig om zwanger te zijn. het iedee dat je een babay mensje in je buik draagt en straks allemaal leuke dingen kopen.... mijn kleine is nu alweer bijn 6 1/2 maand niet dat ik nu al weer zwanger wil zijn omdat ik nu nog veel te veel geniet van mijn jongen maar ik kan me nu al verheugen als ik weer zwanger zou zijn... dus geniet er lekker van en hoop dat je niet al te vele klwaaltjes krijgt xxxx momhairy
Gefeliciteerd zeg! Kan me voorstellen dat je het niet kan geloven! Ik was ook met de 4e IUI (eerste met clomid) zwanger dus onze verhalen trekken een beetje op elkaar
Geweldig om al die reacties te lezen, ik ben ook zo blij! Kan het nog steeds moeilijk bevatten na 2.5 jaar gewacht te hebben.... 7 Aug de 1e echo, dan zal het allemaal wat meer doordringen denk ik? Bedankt voor jullie lieve berichtjes Groetjes vanaf een hele grote roze wolk!