meid, ik vindt het heel sneu dat jou relatie op die manier op de klippen is gelopen en ik vindt het zielig dat je kindje genegeerd wordt door zijn vader wat ik niet snap is dat jij je druk maakt om het feit dat zijn nieuwe vriendin een kind heeft...je zegt zelf dat zij het zoveelste meisje is NA jou, waarschijnlijk voor hem weer een andere scharrel, wat boeit het hem dan dat ze een kind heeft, hij gaat wel weer verder als hij op deze scharrel is uitgekeken. kortom laat alleen maar weer zien wat voor pummel het is dat hij zelfs van een vrouw met kind misbruik wil maken voor zijn eigen lolletje, smakeloos! tevens typte je onderaan de zin "zijn leven met haar gaat delen" of iets in die trant, hoe weet je dat zo zeker dat hij met deze verder wil?? begrijp je frustratie heus wel hoor en vindt ook dat je je best even rot mag voelen maar goed, geef het een plekje, hij is je emoties niet eens waard! Je kindje heeft een lieve stiefvader zo te lezen, wees blij en weet dat je kindje in ieder geval geliefd is