Nou... ze zag dus helemaal niks en ze gaat nu overleggen met de gyneacoloog. Dus het zal wss een bbz zijn denk ik ik weet t ook niet. ik word straks terug gebeld.
Bah wat naar! Maar bij 5+4 is er in principe toch nog niks te zien? Of ben ik dan niet goed op de hoogte? Sterkte ieg!
Ik hoop heel erg dat dat het is dat het nog te vroeg is. Ik heb ook geen extreme pijnen of bloedverlies maar ik ben zoo bang nu. En misschien ben ik wel korter zwanger en zien ze daarom niks of het zit in mijn eileider.....
ow meid wat balen. bij 5+4 zou je al wel een zwangerschapsring moeten zien. het bloedverlies zou wel een bbz verklaren. wat een onzekerheid, hopelijk weet je snel wat!
Was de echo inwendig of uitwendig? Ik vind het sowieso apart dat de huisarts zo'n echo maakt, maar dat zal komen doordat ik dat nooit eerder gehoord heb. Sterkte meis, ik hoop zo dat wat er nu gedacht wordt, niet klopt...
Morgenochtend heb ik een afspraak bij de gyn. Die weet ook niet goed wat dit is. Fingers crossed voor dat t nog te pril was maar ik vrees t ergste
nou Puck wat een vervelende situatie zeg! ik wou een ander woord gebruiken maar das niet toegestaan op dit forum Ik denk ook aan je meis morgen ochtend! digiknuf!
Ik wil je even hart onder de riem steken meid heel veel sterkte en hopend op toch een mooie uitslag hoor!
Ik lig nu in het ziekenhuis te wachten tot ze gaan opereren. Het is hoogstwss een bbz dus ben kapot van verdriet.