Ow wat erg .. klinkt stom in je broek zak ik zou ook helemaal van de wap zijn.. Hopelijk heb je hem inmiddels ...
Ik ben ook een keer een ring kwijtgeraakt... was hij in mn handschoen blijven zitten, dus als je die aan hebt gehad .. ff chekken ☺ Hopelijk is hij snel terrecht!
Oh wat naar zeg! Ik ben ook ooit eens mn ring verloren, en toen lag ie in de....jawel....broodzak geen idee hoe, maar bij het pakken van een broodje is ie dus afgeleden. Mn man heeft hem s'ochtends bij het ontbijt terug gevonden. Ik hoop dat je hem terug hebt nu!
Kijk ook even op de gemeente site. Bij ons kan je daar gevonden voorwerpen melden of oproep plaatsen. Ik hoop voor je dat he hem terug vind!
Volgens mij kwam ik je oproep tegen op Facebook, heb hem gedeeld en hoop dat je de ring snel terug hebt.
Ik hoop dat je gauw hier kan melden dat je je dierbare ring weer teruggevonden hebt! Nog wat plaatsen waar hij misschien kan zijn: de stofzuiger? Onder de sofa?
Ik was mijn eerste vriendschapsring van mijn man (toen nog vriend) ineens kwijt een tijdje terug. Ik dacht echt dat ik hem nooit meer terug zou vinden. Pak ik 3 dagen later ofzo mn etuitje waar ik naaispulletjes in heb zitten..... vind ik hem daarin! huh dacht ik? Blijkbaar ook afgegleden terwijl ik daarin aan het rommelen was. Dus het kan best dat je hem nog terug gaat vinden, ik hoop het echt voor je!
Ik ben mijn trouwring op het strand verloren. Had het op de website van verloren voorwerpen gezet, maar let op want na een paar maanden kan je oproep verwijderd worden. Zij had ook op de website een oproep gedaan, maar daar had ik niet meer gekeken omdat ik dacht dat mijn oproep er nog stond. Na 1,5 jaar stond er een advertentie in het AD: iemand had mijn ring gevonden!!!! Niet normaal dat deze vrouw zo haar best had gedaan, echt te lief!
jaaa haa ik heb hem terug. Vanmorgen pakte ik wat uit de kledingkast en lag hij tussen de kleding in. Waarschijnlijk afgegleden toen ik (woensdagavond) een stapel schone kleding in de kast gelegd heb. Nu ligt hij veilig in mijn nachtkastje, helaas kun je een edelmetalen ring niet kleiner maken dus ik ga op zoek naar een andere manier van dragen.
Wat fijn!!! Heel blij voor je. Misschien kun je het steentje of wat er ook in/op zit, eraf laten halen en plaatsen op een kleinere ring.
Hier ook maar geef daar ook even aan dat je hem verloren bent! dan word je gebeld zodra hij daar eventueel wordt gebracht. Succes! lijkt me verschrikkelijk edit: zie dat je de ring weer hebt! gelukkig!
Wat fijn! Misschien niet t meest mooie maar je kan draad om je ring binden zodat hij smaller wordt. Dat doe je dan op t stukje dat aan de binnenkant van je hand zit.