Tjongejonge chill out zeg! Mensen willen je helpen hoor, ook al zit je er schijnbaar niet op te wachten. Je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen en zo'n toon aan te slaan.... Ik denk dat jij dan maar lekker boos moet blijven op de hele wereld en vooral niets met de tips moet doen, dan zal het vast snel beter gaan .
Wat moeten we dan doen? je zielig vinden? je opent een topic om reacties te krijgen misschien voor tips maar je wilt niks dan is het moeilijk om je leven weer op de rails te krijgen....
Dit wordt mijn laatste berichtje in dit topic. Ik blijf erbij (ook al weet ik niets van jouw leven en ook al zit het nog zo ingewikkeld in elkaar): JE HEBT ALTIJD EEN KEUZE Nogmaals heel veel succes en ik hoop dat je leven er in de toekomst leuker uit gaat zien!
Da's wel balen Ik kan me voorstellen dat de muren op je afkomen. Twee ideetjes wat een oplossing kan zijn: Drastisch idee: verhuizen naar een grotere plaats zodat jij niet gek wordt. Minder drastisch idee: een avondstudie volgen (vanuit huis - dat wel) zodat je thuis iets kan gaan doen, bv pedicure zijn. Zo kan je als je de opleiding afgerond hebt mensen ontvangen en heb je s'avonds thuis iets te doen en ontvang je ook nog eens mensen. Of een hobbiecursus volgen en dan bv later workshops vanuit huis geven. leuk voor bedrijven of feestjes ofzo. Als het straks zomer is dan zal je je vast ook weer wat fijner voelen! xxx dikke knuffel!
als jij ook zo tegen je man doet kan ik begrijpen dat ie hele dagen aan het werk wil jezus zeg iedreen probeert je te helpen en jij doet alleen maar negatief als je zo ongelukkig bent ga dan zoeken naar werk en ga van je man af en bouw je eigen leven op zodat je gelukkig wordt, want volgens mij zijn jou man en jij helemaal niet gelukkig met elkaar meer als ik dat zo lees
laat gewoon, stop met erop te reageren, het topic zal worden gesloten, zal wel verder tegen mezelf praten, kan toch nergens anders terecht
ja, want jij zou jou kindje ook ergens gaan afzetten waar hij niet wil eten of drinken een hele dag, bij niemand!
Meis, meis, wat zit jij met jezelf en het leven in de knoop. Maar wat iemand anders ook al schreef: je hebt ALTIJD een keuze. Succes met alles!!!!!!!!!!!!
Gelukkig ben je er zelf over begonnen iedereen kwam met goed ideeën. Jammer dat je er niks mee doet! Kan je leven zoveel leuker en makkelijker maken Heel veel suc6 in elk geval!!
Dat heb ik gelezen maar er zijn toch meer oppassen op de wereld dan die waar hij niet wil eten/drinken?
Sorry ik had net een een opbeurdend berichtje voor je geschreven zonder je aan te vallen op wat dan ook. Ik begrijp dat je geen tips wou oid. Sorry dan voor mijn reactie. Enige wat ik dan ook nog even wil toevoegen aan dit hele verhaal is dat je idd altijd een keuze hebt, hoe moeilijk ook. En als je niets aan je familie en je man hebt, denk dan aan je kind van 2. Wat doe je het arme kind aan als jij in zo'n slechte situatie verkeerd? Een idee om alleen met je kind verder te gaan misschien? Wat voor voorbeeld stel je aan je kind als je in een slechte relatie blijft... Maar dat is mijn mening, zonder te weten wat er speelt bij jullie. Dit is iig ook mijn laatste bericht in dit topic. Ik hoop dat een moderator deze topic sluit, ruzie maken hier heeft geen zin denk ik. Sterke iig met je situatie. xxx Linda PS: Eten uitbraken kan van stress komen, en dat lijkt mij niet vreemd als het thuis slecht gaat. Kinderen voelen stress en gaan daarna leven. Kies voor je kind meid en ga weg met hem.
Ik zou eerst naar de huisarts gaan met jou kindje. Het is niet goed, dat hij overgeeft. Toch begrijp ik jou wanhoop volkomen. Heb ook soms van die dagen, dat ik niet eins zin heb om te opstaan. Bij me is het depressie vastgesteld. Het kwam groten deels door de woonomgeving, en gebeurtenissen rondom me. Sterkte!
ik heb borderline en heb ook depressie, wou het niet zeggen om niet te zielig over te komen, maar ja dat doet er niet toe