Ik ben het BEU!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Het doet er wel toe Christy. Het valt niet allemaal mee. Maar denk aan je kind nogmaals en doe voor hem wat goed is. Als je kind overgeeft is niet normaal. En hoe je je hele situatie schetst denk ik dat het arme kereltje het niet makkelijk heeft. Neem actie, voor hem. Nu is het nog niet te laat.

2. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Sterkte Christy! Het is niet makkelijk, ik weet het.

3. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0

Oh oke dat wilde ik net vragen.
    Heb je wel hulp?

4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik had hulp ja, ik had pillen en een dokter, maar toen die op waren ben ik ermee gestopt, als ik nu tegen iemand zeg dat ik me nog steeds depressief voel dan is het net alsof ik maar doe alsof om aandacht te krijgen, zo voelt het aan en ik lees het af aan hun gezicht.

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    christy: ik heb heel het topic gelezen. En ik denk dat het goed voor je zou zijn als je toch weer hulp zoekt. In ieder geval dat je je verhaal kwijt kunt en alles wat je dwars zit. ik snap ook dta het niet makkelijk is als je man nooit thuis is en je het gevoel hebt dat alles alleen op jou neer komt. Maar probeer het er het beste van te maken ook naar je zoontje toe!! Want die heeft een gelukkig gezin nodig. En niet alle stress die je zoontje nu mee krijgt. Ik veroordeel je niet maar probeer je te helpen!
    Misschien toch eens kijken naar een ander kdv zodat je ook even tijd voor jezelf hebt die je leuk kan indelen!

6. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ondanks dat mijn vorige berichten straal genegeerd worden...toch mijn laatste berichje: zit je hier op dit forum wel goed? Moet je je niet wenden tot lotgenoten die ook borderline hebben en depressief zijn? En waarom ga je niet naar de dokter?

Zoals ik eerder aangaf: doe het voor je zoon. Ik begriijp werkelijk niet waarom je niets doet, wat doe je je kind aan!!!!!!!!!!

Ik begin nu boos te worden. Ik heb hier ook 2 kids van 2 jaar rondlopen. Dat je ziek bent is heel erg, maar er zijn medicijnen voor, waarom leg je je erbij neer. Dat kan je je kind toch niet aan doen.

Dit was nu echt mn laatste bericht. Je negeert het toch dus het maakt niet uit. Dit is niet de plek om ruzie te maken dus bij deze wens ik je sterkte.

Gr!

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Als je borderline en een depressie hebt, dan weet die dokter toch ook wel dat het met een kuurtje medicatie niet gedaan is??

Borderline gaat niet over, moet 'gewoon' onder controle gehouden worden en een depressie kan jaren duren, die arts, als het een goede is zal je niet veroordelen omdat het aansleept hoor, het is zijn werk!!

Je moet duidelijk geholpen worden, zo snel mogelijk, voor jou welzijn, maar ook voor het welzijn van je zoontje.

Veel sterkte!

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

sorry hoor, ik had eerst nog medelij met jou.. maar na dit te lezen echt niet. !!

weet jij nou echt niet hoe gevaarlijk dit is? borderline en depressief..
    Geen medicatie of hulp !!

je bent grof gezegd gewoon een gevaar voor jezelf en je zoontje nu...

en dan kan je wel weer een agressieve reactie plaatsen,
    maar ik heb gewoon gelijk..
    Borderline is gewoon heel gevaarlijk,!!!

en je weet ook heus wel dat jij hulp moet gaan zoeken en weer medicijnen moet gaan nemen.. WANT je zegt zelf dat je op dit moment depri bent !!!

en wil je dit alles niet voor jezelf doen..
    DOE HET DAN VOOR JE ZOONTJE !

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Helemaal mee eens!

10. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    nu ben ik al een gevaar ook, DE POT OP

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Verdorie meid je hebt een KIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat jij niet geholpen wil worden zou me een rotzorg zijn maar je zoontje kan er NIETS en dan ook NIETS aan doen.

Bah, ik heb me toch weer laten verleiden tot een bericht. KLAAR BASTA!!

12. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    tuurlijk, ik kan niemand iets schelen, dat ben ik gewend

13. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Wat heb ik een medelijden met je zoontje.

Is er geen jeugdzorg in belgie die jullie kan helpen. Jij hebt duidleijk hulp nodig en je bent niet in staat om dat zelf te regelen blijkt wel.

14. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    PARDON??? jij doet net of ik mishandel hem, opletten wat je zegt hoor!!!!!!!!!!!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Met zelfmedelijden kom je er niet Christy. Iedereen is de moeite waard op deze wereld dus jij ook.
    Maar..................dan moet je wel zelf willen meewerken. Ga naar dokter, ga weer aan de medicijnen. Zomaar stoppen met medicijnen na een depressie kan niet. Ik spreek uit ervaring, want ik ben zelf ook depressief geweest.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Pffff, zoek weer hulp zeg, deze meiden proberen je te helpen hoor!!!

al die lieve tips en woorden, stamp jij gewoon de grond in..

zelfs nu ze je zowat smeken om hulp te zoeken omdat het geen doen is zo voor je zoontje zeg je de pot op!

noujaaa!!!!! kan ik met mn pet niet bij..

enne, je wilt geen tips.. i know..

maar doe hier iets aan!
    je bedoelt het misschien niet zo hoor, hoe je doet..
    maar zo jaag je juist mensen weg, en blijf je eenzaam..

17. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ik was benieuwd wat een reactie zou triggeren. Fijn datik je aandacht nu heb! Natuurlijk hou je van je zoon! Daarom begrijp ik niet dat je je ziekte negeert.

Je mishandelt hem iwel in die zin dat je hem niet een goede thuissituatie wilt bieden! Alleen als mama het goed heeft gaat het goed met zoon!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik wil nog even reageren op het overgeven als hij bij een oppas eet of drinkt.

Ik heb dit tot mijn 4 jaar gedaan. Als ik bij mijn grootouders of bij mijn ouders was, was het over en had ik dit probleem niet. Bij mij was dit een kwestie van aandacht te krijgen omdat het niet naar mijn zin was...
    Als je een oppas kan vinden die het been stijf kan houden, dan kan dit probleem binnenkort al van de baan zijn. Hoe erg het ook klinkt dat hij dan een hele dag geen eten of drinken heeft. Dit gaat echt wel over.

Anyway, ik hoop dat je heel snel een oplossing vindt voor je problemen.

19. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dus ik mishandel mijn zoon, VOORUIT DAN, BEL DE POLITIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ik heb dit bericht aangegeven bij de moderator met het verzoek dit topic te sluiten. Jeetje meid ik heb echt medelijden met jou en je gezin. Sterkte, ik hoop echt dat je snel weer je tabletten gaat nemen! xxx

Deel Deze Pagina