Grrrr H&M sucks!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meiden moet dit even kwijt.
    Ik ben zo pissed op de H&M...Had een heel leuk topje gezien in de uitverkoop, besteld met een aantal andere dingen, maar toen ik het wilde afronden, stond er dat dat topje alleen eind januari leverbaar zou zijn. Dus ik heb die bestelling laten splitsen.
    Nu zat ik af te wachten tot ik dat topje kreeg.
    Gisteren een brief in de bus gehad dat mijn topje eind januari geleverd zou worden, maar in mijn mail kreeg ik dat hij uitverkocht was:(.
    Want op mijn pagina kon ik die bestelling ineens niet meer vinden.
    Had ik dus weer gemailt, dat ik dit raar vond, eerst een brief krijgen dat hij eind januari komt en tegelijkertijd een mailtje dat hij uitverkocht is.
    Kreeg ik nu weer een mailtje dat er geen bestelling van is en dat de bestelling die er stond te weinig was (moet minimaal bedrag zijn) om te verzenden. Nou ik ben toch zo pissig, want ik was helemaal weg van die top!!!:x Hij zat bij een grote bestelling maar ja die moest ik dus splitsen omdat ik die andere dingen echt eerder nodig had...
    Vind het erg slechte service van H&M om niet eens even te melden dat de top uitverkocht is.Of vinden jullie dat ik dat zelf in de gaten had moeten houden?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb ik ook keivaak gehad,

had ik een estelling van over de 80 euro, keileuke dingen alles geregeld.

2 weken later, ik denk waar blijft ie nou, ik kijken bij: nog niet geleverde artikelen en reeds geleverde artikelen, staat het nergens, hele bestelling gewoon weg, wil opnieuw bestellen, helft uitverkocht of niet meer mijn maat.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik vind dat echt niet normaal hoor. Oke in de sale kan ik dat wel verwachten maar ik vind dat ze op zn minst een bericht mogen sturen dat je bestelling geannuleerd wordt of zo iets.
    Vind dat ze erg slechte klantenservice hebben daar. Ik moest ze beide mailtjes ook 2x sturen voordat ik er antwoord op kreeg.
    Ik ga wel in de winkel kijken (al heb ik die leuke top daar dus niet gezien).

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat heb ik ook gehad met een ketting bij een setje, helemaal perfect alleen die ketting was niet op voorraad en zonder bericht is die ketting geannuleerd omdat het bedrag inderdaad te klein was! ik vond dat ook heel slecht! je hebt dat zelfs niet de keus om dan langer te wachten op je bestelling, hij wordt gewoon geannuleerd!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heel eerlijk bestel ik al jaren via de site, en ben er altijd super tevreden over.... maar ik let dus altijd wel op dat alles direct leverbaar is, want heb een hekel aan weken wachten... dan kies ik dus meestal wat anders... .

Maar ik zou een email maken met het complete verhaal erin en de mailtjes als bijlage erbij en vragen om een duidelijke uitleg?

6. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hmm, zit ook nog op een pakketje te wachten wat rond deze tijd pas leverbaar was....
    Toch maar even in de gaten houden

7. danip

danip Niet meer actief

Dat soort dingen heb ik heel vaak bij H&M Ik bestel er dus ook echt nooit weer wat. Laten ze je eerst 3 weken wachten waarop je een berichtje krijgt dat het uitverkocht is. tsss...

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Wij hadden het laatst in de winkel. Een vriendin van mij had een truitje uitgezocht voor haar zoon en er zat een sticker op 50% korting (mooi meegenomen dus) dus wij naar de kassa en daar slaat de verkoopster het aan voor de volledige prijs. Mijn vriendin wijst die verkoopster op die sticker... maar nee de korting ging er niet af! Bedrijfsleidster er bij gehaald die zei: Heb je zelf deze sticker er op geplakt??? Nou toen waren wij er dus helemaal klaar mee we hebben ons omgedraaid en gezegd Stik er maar in!!! en we zijn er uit gelopen. Wat een service zeg was dat... ons beschuldigen van stickers plakken e.d.

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ben ook niet meer zo'n fan van H&M als ik jaren geleden was. Ik shop niet online, maar gewoon in de winkels. Maar ik weet niet welke halvezool de inkoop doet voor de winkels soms, maar er hangen soms wel 20 dezelfde kledingstukken in 1 maat (maatje piepklein zeg maar). Vraag ik me af of ze niet snappen dat de gemddelde nederlandse vrouw niet maatje 34 draagt. Maar zo kopen ze dus wel in. Alle gangbare maten zijn er al tussenuit dan. Daar wordt ik echt zoooooo geirriteerd van!

Zoooo, lucht ook even op!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb nog steeds geen mailtje gehad. Vind het belachelijk. En idd dan die wachttijden...bij de meeste bedrijven heb je het binnen 24/48 uur na je betaling. Bij hun duurt het vaak 1-2 wkn en moet je ook nog es veel verzendkosten betalen.
    Bij meer dan €50 of €100,- krijg je niet eens verzenden gratis.

@annetske belachelijk zeg!!! Ik had ook een keer een zeikerd over iets wat ik besteld had en daar wilde ruilen, zat niet het goede zakje omheen ofzo.

@femke ja idd dat is zo, ik had voor mn zwschap mt 34 en had in alles wat ik wilde veel keus. Nu heb ik die mt niet meer en gelijk minder keuze erg jammer.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Krijg net met de post een briefje thuis.

Beste klant,

Enige tijd geleden hebben we je laten weten dat we een artikel dat je bij H&M had besteld helaas niet meteen konden toezenden. Nu hebben we echter gehoord, dat onze leverancier het gewenste artikel helemaal niet kan leveren.

We vinden het net zo jammer als jij dat het gewenste artikel dit keer niet meer leverbaar is. Als kleine troost sturen we je daarom een cadeaucode ter waarde van €5,- die je kunt gebruiken zodra je iets anders naar je zin vindt bij h&m.

Nouja leuk van die €5,- maar ik blijf het slecht service vinden en ik loop dus wel een mooie top mis..

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , ja ik bestel elke maand voor zown 100 euro bij de H&M.com .. en gaat bijna altijd wel goed..

op n enkele keer na , ook net als jou dat er ineens iets nie bijzat en gewoon verwijderd was en niks over bekend gemaakt .. :S .. zoraar want dat was nog wel leverbaar enz..

verder gelukkig niks meegemaakt..

13. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    grappig die 5 euro, maar die codes kun je overal op internet vinden.

Vind het echt heel irritant dat ze steeds de naleveringen niet opsturen!!!! En dat is me al meerdere malen overkomen. grrrrr

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat heb ik via hier ook gemerkt ja van die codes, dat wist ik helemaal niet.
    Ik ga iig voorlopig niks bestellen, ga wel naar de winkel.;)

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Had het pas idd ook met een shirtje, dat kwam maar niet en kwam maar niet. Maanden later kreeg ik een mailtje dat ie uitverkocht was, terwijl dat dus echt niet zo was toen ik m bestelde. :x Dat vond ik echt niet leuk! En dat trucje met die 5 euro doen ze idd om de haverklap.

Deel Deze Pagina