Ooh hij doet zo zijn best. Ik ben nog maar pril zwanger maar toch is hij ineens weer in klus-mood in huis. We waren in het voorjaar begonnen met de trap kaalschuren enzo en nu dus een heel kaal traphuis wat alleen in de grondverf staat. De afgelopen maand is hebben we de garage platgegooid en groter terug opgebouwd. Hij is nog niet af maar nu met die sneeuw kan hij weinig doen dus zijn we net bij Karwei verf gaan halen voor de trap en deurposten en deuren en raamkozijnen. Hij is nu de zoldertrap lichtjes aan het schuren zodat de nieuwe kleur erop kan. Daarna gaat hij aan de trap van de begane grond naar de 1e verdieping tree voor tree doen zodat we wel gewoon naar boven kunnen. Als de trap klaar is gaan we aan de slaapkamers beginnen zodat het allemaal netjes is als we de babykamer kunnen gaan inrichten. Als het weer wat beter weer gaat worden volgend jaar, gaan we de achertuin opnieuw bestraten en dan zijn we zo goed als klaar. Eigenlijk wil hij dit allemaal klaar hebben: Garage Tuin 2 trappen en muren bij trap Vloer overloop boven Onze slaapkamer Logeerkamer Babykamer Hij was zo onzeker en bang dat het fout kon gaan maar nu toch ineens de klus-mood en toch trots. Ik wilde het even kwijt, ik ben zo trots op mijn lieve mannetje.
Die van mij is ook volop in huis bezig haha Plafond in de huiskamer opnieuw gesausd bijkeuken helemaal afgewerkt babykamer is op de deur en 1 muur behangen en vloer leggen klaar Gaat helemaal goed komen Onze slaap kamer gaat hij ook helemaal opnieuw schilderen en nieuwe meubels en de tuin wil hij ook nog klaar hebben voor eind mei
Ja ik vind het super. Hij roept ook af en toe, als hij een tree heeft gedaan dan moet ik even komen kijken. Ooh morgen aan de aanstaande opa&oma en aanstaande oom&tante vertellen, ik ben best zenuwachtig. Ik weet het is vroeg maar hun weten van onze IVF en lange weg ernaartoe en hun kijken er ook zo naar uit. Hun eerste kleinkind.
Ohw ik ben jaloers haha, ik wil ook zown man!! Mijne doet ooit wel iets, maar ik moet het altijd overdoen hihi hij heeft 2 linkse handen Verder is het een schat hoor Veel plezier met vertellen vlinder3!!
Hij riep net weer, het wordt echt supermooi. Hihi, hoe blij kun je zijn met een geverfde trap. Wel even wennen want de trap is lang wit geweest en nu donder bruin/grijs, apart kleurtje maar wel heel mooi. De muren naast de trap worden creme en de deuren en deurstijlen ook.
dat is erg lief!! Hier ben ik degene die dit soort dingen maar doet... mijn nesteldrang, een plank er bij gemaakt in de kledingkast, en 1 op de overloop zodat ik toch wat kan opruimen en meer plaats creeer, wil nog graag de garage goed opruimen, wat rekken bij ikea halen hiervoor en ook voor de kelder. Dan de nachtkastjes en grote kast nog uitmesten.... wel genoeg zo denk ik wou dat mijn mannetje deze zaken deed, maar hij geeft hier niets om, ik ben tenslotten degene die bijna heel de dag thuis is.... hopelijk houd je mannetje het vol en is alles netjes klaar voor de kleine, dat geeft een heel goed gevoel!
De zoldertrap is klaar, hij is gisteren begonnen met de trap naar de 1e verdieping. Het wordt zo mooi. Als de trap af is moeten de muren nog bij de trap maar daar gaan we een mooi behangetje voor uitzoeken. Oja, de kleur van de trap is van Histor "mus" beetje bruin/grijs en er komt een licht behang bij.