Ervaringen zwanger na Mirena Spiraal?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vie, Oct 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vie

Vie Lid

Oct 24, 2007
    64
    0
    0
    Hoii,

Ik zit in mijn 2e ronde... En we hebben heel erg zin om zwanger te worden!

Mijn hormoonspiraaltje is op 24 augustus van dit jaar verwijderd en volgens mij is mijn Cyclus alweer aardig op pijl...

Ik zou graag jullie ervaringen willen lezen hierover?

Alvast bedankt...

Liefs Vie...

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    Hoi Vie

mijn ervaring was dat ik direct na de verwijdering van mijn spriraal zwanger was,maar dat was misschien pure mazzel.
    Ik hoop voor je dat het snel raak is.
    Liefs debby

3. poppy

poppy Actief lid

Jan 9, 2007
    120
    0
    0
    ik heb mijn spiraal laten verwijderen twee dagen voor kerst afgelopen jaar.
    we klusten niet heel fanatiek in het begin omdat we er niet te veel mee bezig wilden zijn. Ik ben ongeveer 3 a 4 maanden na verwijderen spiraal zwanger geworden. Helaas heb ik in juli een miskraam gehad.
    Suc6!

4. Paint

Paint Actief lid

Feb 27, 2007
    392
    0
    0
    Nu 9 maanden later nog geen tekenen van zwangerschap. :(
    In febr spiraal laten verwijderen.

5. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Ik was de 5e ronde zwanger.

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Volgens mij zegt dat allemaal niets. Ik heb de mijne begin dec 06 laten verwijderen en ben ook nog steeds niet zwanger...Volgens mij is dat voor iedereen anders.

7. Kimmies

Kimmies Actief lid

Mar 9, 2007
    205
    0
    0
    Ik heb in december spiraaltje laten verwijderen, in januari bleek ik zwanger te zijn, maar dat eindigde in mrt in miskraam.
    Daarna een keer ongi geweest, kon mijn lichaam zich in ieder geval een keer goed "reinigen".

De volgende ronde (door ovu test) al weer direct zwanger.
    Ik weet uit mijn omgeving dat er meer zijn, die na het verwijderen, vrij snel zwanger waren.

Succes!

8. zeeland

zeeland Actief lid

Oct 1, 2007
    119
    1
    0
    Hoi Vie!

Mijn Mirena is begin september jl. verwijderd. Voor ons dus ook de 2e ronde.

Ik ben in de 5 jaar dat ik m had nooit meer ongesteld geweest, dus geen flauw idee van een cyclus, k werd 1 week na de verwijdering ongesteld, en 4½ weken later weer. Nu maar afwachten, zit nu rond mn eisprong geloof ik (ben misselijk, beetje duizelig, verlies slijm) maar lees hier ook dat je lijf je aardig voor de gek kan houden.....

Fingers crossed! :)

Liefs uit Zeeland

9. Vie

Vie Lid

Oct 24, 2007
    64
    0
    0
    dankjewel allemaal!

duim voor mezelf en voor jullie!

Succes!

10. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Bij mij werd ze 2 oktober verwijderd. Ik ben een jaar niet ongesteld gewest door het spiraaltje dus heb geen idee van cyclus of eisprong. Ik gok op 28 dagen odat het vroger bij mij zo was. Nu vind ik het extra spannend, maar hoelang dat gaat duren...

Alvast succes

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik was ook direct zwanger, dat werd een hele vroege miskraam, daarna weer direct zwanger en dat werd een miskraam met 10 weken, nu al een half jaar niets...
    morgen vliegen we naar mexico, even een week niets doen, tenminste, veel klussen ;)

liefs miek

Share This Page