Op dag 20/21 en 22. Je zit in je banner ook staan 22 dagen til ovulation. Dus over 22 dagen heb je eisprong.
Hoi danielle, Meestal heb je je eisprong 14 dagen voor de volgende ongestelheid... http://www.predictor.nl/ Hier kun je je ovulatie uitrekenen... Of je kan op google zoeken naar ovulatiecyclus berekenen! Veel succes!
hey bedankt de calculator op deze site geeft net geen 36 dgn aan maar de laatse site daar kan ik wel wat mee ... aleen bekijk mijn cyclussen allemaal verschillend tot nu toe
Je moet trouwens niet te veel uitgaan van de calculator hoor! Want je kan ook je eisprong eerder of later hebben. Je moet gewoon klussen wanneer jij je het beste er bij voelt en niet omdat je in je vruchtbare dagen zit!
vorige maand klusste we heel de maand om de dag voelde me goed had er goed emoet in ,we kluste om de dag omdat dat beter was,maar ook omdat we hetzelf fijn vinden doen we deze maand weer
Dat wil ik weer even terug koppen Als ik vruchtbaar ben en me baarmoeder staat open .... dan wil ik eigenlijk niet zo klussen.. het is dan binnen super gevoelig en pijnlijk. Maar ja je heb een wens en daar moet je wel wat voor doen (overigens als we aan het klussen waren dee het me nix meer...maar de zin maken was wel eens moeilijk...)
Dat is wel vervelend dan, maar gelukkig heeft niet iedereen er last van dat het gevoelig is. Het is gewoon per persoon verschillend, als nog ben ik van mening je moet gewoon vrijen wanneer jij je erbij goed voelt en niet omdat het moet. Maar in jou geval is het toch wel een beetje anders.