Ik ben zóó moe de laatste tijd en ook vaak hoofdpijn. Voorheen had ik wel eens zware hoofdpijn na te weinig nachtrust, dat was dan na een goede nacht weer over. maar nu heb ik het heel vaak.. kan dit door een te laag HB komen? Ik vind het zo'n vage klacht om mee naar de dokter te gaan. We hebben ook zo'n echte bikkel.... En o ja, steeds het gevoel dat ik iets eten moet, met name chocola.. niet alleen tijdens de regels dus maar steeds..
kan hoor...!!! ennuhhh meestal kun je gewoon even naar de assistente voor een "vingerprikje"..... anders kun je sowieso wellicht floradix gaan proberen..... en kijken hoe het dan gaat..... nouja je kunt natuurlijk toch gewoon bij de huisarts gaan en gewoon je algehele bloedbeeld na laten kijken, en wellicht weet hij wel meer mogelijke oorzaken... (hormoonschommelingen??)
hier last van chronische migraine en als ik teveel chocolade eet dan komt mijn hoofdpijn sneller op. de vermoeidheid.... daar weet ik zo geen antwoord op misschien toch iets van vitamine te kort dus je kan allicht een paar weken floradix proberen. werkt best goed( spreek uit ervaring ) hopelijk ben je snel er achter wat er scheelt want t is vervelend
gonnie: Ik zie dat je een kleine hebt van ongeveer 1,5 jaar net als ik. Ik heb ook deze klachten gehad ik ben er voor wel naar de huisarts geweest en heb daar mijn bloed laten prikken op suiker, hb, en glucose. Zeker omdat ik met de bevalling 3 liter bloed was verloren was ik toch anstig. Gelukkig was dit bij mij allemaal goed. Dus toen dacht ik dan ga ik maar eens aan de vitamine tabletjes ik gebruik nu de davitamon mama fit. Ik heb deze een week of 2 dagelijks gebruikt en nu zo af en toe eens. En nu gaat het echt heel goed.Ik zou zeggen probeer dat eens. Een kleine is niet niks en het kan bij jou net als bij mij ook zo zijn dat je lichaam daar nog steeds aan moet wennen. sterkte
Dank jullie wel. Ik zal eens vitamines of floradix proberen. Opzich ben ik er best trouw in, maar die Floradix moet je een half uur vóór het eten nemen en dat werkt dus niet bij mij. Hmm ik heb wel veel chocola gegeten de afgelopen tijd.. Meer voor het gevoel dat ik het nodig had, maar misschien krijg je dan een vicieuze cirkel? Ik wacht het nog even af, (Mn HA is ook op vakantie) ga iets slikken en kijken hoe het dan gaat. Seth wat bedoelde jij met hormoonschommelingen, komt dat door het verloop van de cyclus?
Kun je dat gewoon vragen dan? Ben al eens eerder ergens mee geweest maar gemerkt dat ze er niet van houden als JIJ hun vertelt wat er gebeuren moet.. En aangezien ik al niet zo mondig bén..
ik merk hier dat als ik heel erg moe ben, dat ik naar suiker ga snakken of naar chocolade. Ik denk dat dat een soort van reactie van mijn lichaam is op de vermoeidheid: Suiker = energie . Dus als je moe bent, heb je energie nodig en vult mijn geest dat blijkbaar vaak in als chocolade Terwijl ik dus eigenlijk rust zou moeten nemen in plaats van te eten... Overigens wordt hier ook niet geprikt als de huisarts niet zelf denkt dat dat nodig is hoor... Toevallig heb ik afgelopen week zelf mijn vit.b12 laten testen. Ik had dit al van meerdere kanten gehoord de afgelopen jaren en wilde het nu eindelijk weleens weten omdat artsen het niet nodig achten om er op te testen. Ze bleken gelijk te hebben m'n vit b 12 was oke - dus ik ben wat geld lichter, maar omdat ik er al zoveel jaren mee zat ben ik toch wel blij dat ik het nu weet.
ik heb nu ook al zo een 3 dagen last van moeheid en hoofdpijn, maar dat komt pas s'avonds op. Heb dit nog nooit meegemaakt.