Eeeeeen rúst! Ik kan me je verontwaardiging voorstellen, ik had nog niet gereageerd maar heb wel elke pagina gelezen. Valt ook duidelijk op dat sommige mensen niet lezen, selectief lezen of zelfs woorden verdraaien. Je kan beter je energie steken in reacties die er wel toe doen. Ik hoop dat dit de oplossing is voor jullie en dat het vanaf nu beter gaat en blijft gaan. Hopelijk is hij goed geschrokken en ziet ie in dat het vijf voor twaalf is. Sterkte en succes de komende tijd!
ja maar selectief lezen (en ook nog eens lezen wat je zelf wilt) dat is hier niet nieuw op het forum LOL!! ach jij weet wat belangrijk is en hoe het zit dus gewoon lekker laten lullen zou ik zeggen..
Ik heb het meeste doorgelezen. Maar tsjee Devils. wat reageer jij altijd ontzettend verdedigend! Mensen proberen hier met je mee te denken en leven met je mee! Je komt erg schreeuwerig en abnormaal fel over! Al zou ik volgens mijzelf een goede oplossing weten voor jullie problemen dan had ik dat nog niet hier neergezet, want normaal reageren kun je bijna niet....Ik vind mensen hier zelf nog heel mild reageren(voor zp dan!) omdat ik denk dat ze wel weten hoe jij reageert. Maar ondanks dat wil ik je wel sterkte wensen en ik hoop dat er een oplossing komt!
weet je zeker dat er geen verslaving in het spel is??? Ben je er achter waar het geld blijft? Alles wijst er op, de leugens, het geld dat verdwijnt, afschriften die niet komen, incasso bureau's enz.....
Hee meid, Ik ben blij dat jullie nu een plan hebben opgesteld. Hoop écht dat het slaagt! Zal een stuk meer rust geven. Veel succes daarmee! Liefs, Sill
wat een onzin. Op mensen die gewoon normaal antwoord geven en hun best doen om mee te denken, reageer ik gewoon normaal. Mensen die sarcastische opmerkingen gaan geven en die niet lezen terwijl iets al 35 keer gezegd is en opmerkingen lopen te maken die hier helemaal niets mee te maken hebben, ga ik niet lief en aardig op reageren. En het geld waar het blijft, geen idee, hij zegt dat ie vaak niets betaald krijgt van zijn opdrachtgevers of dat hij gewoon vergeet dingen te betalen en we daarom aanmaningen krijgen. Het geld is dus niet altijd weg, maar hij vergeet gewoon te betalen. Afschriften heb ik gewoon inzage in want ik weet nu waar de map is
Nou, hopen dat het vanaf nu dan beter gaat! Lijkt me erg (lees: heel erg) als dit elke keer misgaat. En dat je zelfs gaat nadenken om er mee te stoppen! Veel succes, en hoop dat het nu de goede kant op gaat. En het felle in je antwoorden........dat komt bij mij eerder over als een soort van frustratie in je schrijven! Maar dat is ook niet zo gek toch!!!
Ik denk dat de meeste wel weten hoe Devil kan reageren. Ik snap wel dat ze zich verdedigd, Ze legt gewoon haar verhaal hier neer en soms is het net of het haar fout is dat dit is gebeurt. Ik hoop voor jullie dat jullie er nu smane uitkomen en dat hij wakker is geschrokken van je waarschuwing.
Ik ben blij voor je dat je er uit bent gekomen. Maar ik vind het wel een beetje raar verhaal van je vriend zijn kant dan. Ik bedoel opdrachtgevers die niet betalen dat zou ik niet pikken. En ik zou wel willen weten waar het geld blijft want hij verdient genoeg. Ik zou stiekem hem nog wel even in de gaten houden want iets zegt me dat hij iets achterhoud. Ik ken hem dan wel niet maar vind het nog een beetje vaag. In ieder geval ben ik blij voor je dat je een gesprek hebt gehad en ik hoop voor je dat het in de tpekomst niet meer voorkomt.
Dat vond ik eerlijk gezegd ook. Iedereen doet hier zn best om mee te denken en dan wordt er zo gereageerd... Is misschien niet zo bedoeld maar het komt wel zo over.