Vanmiddag moest ik ineens weer denken aan dat een kennis van me vertelde dat ze gerust naar het toilet gaat waar haar man bij is. Hij is dan bijvoorbeeld aan het tandenpoetsen of staat onder de douche, en zij gaat daar dan rustig een boodschap doen... Of het een kleine of grote boodschap betrof weet ik niet Ik kan me dat dus echt niet voorstellen, dat is iets wat ik nóóit van mijn leven zou doen. Ik probeer aantrekkelijk te blijven voor mijn partner en ik kan me zo voorstellen dat hij aan dat soort beelden geen behoefte heeft, net als dat ik er geen behoefte aan heb om hem op het toilet te zien. Los daarvan zou ik het niet eens kunnen geloof ik en valt dat voor mij onder één van de dingen die gewoon privé zijn. Maar ik heb wel meer dingen waarvan ik weleens hoor dat andere mensen het heel normaal vinden. Ik wil absoluut niet dat hij aan mijn puistjes ofzo zit, sommige mensen vinden het fantastisch om dit bij elkaar te doen, ik krijg er serieus kippenvel van Sommige mensen laten uit schaamte hun darmgassen niet de vrije loop... heb ik in het begin ook gehad, maar das nu wel over Maar als ik heb gesport of door iets anders heb gezweet wil ik ook absoluut niet dat hij me aanraakt en trek ik snel een sprintje naar de badkamer, net als wanneer ik het idee heb dat mijn kleding naar zweet ruikt, dan wil ik 'm niet in m'n buurt net zolang tot ik er iets aan gedaan heb. Hoe 'vrij' zijn jullie naar elkaar toe?
Wij zijn 100% vrij naar elkaar toe. Een nummer 2 boodschap doen we als het even kan wel alleen. Da's vooral om de geur reden... wil daar toch de ander niet mee lastig vallen. Voor de rest geen schaamte bij mij. Was voor m'n man wel wennen in het begin. Nu, na 7 jaar, weet hij niet beter.
Hier idem...ook de nummer 2 boodschap doen we ivm geur niet waar de ander bij is, als het ff kan....maar verder totaaaaaaaaaaaaaaal geen schaamte naar elkaar toe!
Hier precies hetzelfde Het is nu niet zo dat ik speciaal naar de wc loop om hem te praten als hij daar zit (of andersom natuurlijk) maar als ik sta te douchen en hij moet nodig plassen kan ik toch moeilijk zeggen: je wacht maar (bij ons zit de wc in de badkamer namelijk) En ik probeer natuurlijk geen windjes te laten tijdens sex etc maar verder, tja, this is me take it or leave it
Fantastisch om te doen , puistjes uitknijpen bij elkaar Getverderrie.... Als t moet zou hij dat wel bij mij doen..Brr zo'n gelige rakker die er dan ineens uitspringt. Nee dat doe ik echt niet.Verder plassen we vaak met de deur los. Maakt ons ook niet uit.Meer een gewoonte. Echt schaamte hebben we niet echt nee.maar uit hygiene of geur hoeven we niet constant bij elkaar te zijn
Nou hier geen schaamte (meer) hoor. Wij hebben geen wc in de badkamer, maar gewoon apart. De wc boven is vrij klein, en als je even een boekje wilt lezen is dat best krap, dus dan laten we vaak ook gewoon de deur open. Nee hoor, hier niks om te schamen. Ohw, maar puistjes uitknijpen, nee gadver... dat doen we dan weer niet hoor.
Als wij 's avonds gaan slapen en mijn vriend zijn tanden gaat poetsen, moet ik standaard plassen zodra hij de kraan aan zet. Nou, dan ga ik dus echt niet naar beneden lopen, dan plas is gewoon op de badkamer wc terwijl hij zijn tanden poetst. Poepen waar mijn vriend bij is gaat me dan wel weer net te ver...
hier ook vrij hoor. wc zit hier apart dus nooit last van tijdens douchen naar de wc.. maar n voor de rest ga ik rustig de wasmachine uitruimen als manlief staat te douchen hoor! dus hier gewoon vrij
Ik ga niet waar mijn vent bij is naar het toilet maar ben sinds mijn bevalling wel wat makkelijker geworden. Dat was zo genant dat er niets meer erger is haha en dan mag ik het in sept fijn nog een keer over doen haha Had wel respect voor hem na mij mislukte bevalling wat eindigde in een keizersnede en de eerste weken daarna haha
Nee!! haha Bij ons gebeurt dat echt niet! De wcdeur gaat op slot, alles is altijd netjes geschoren, en sorry, ook de darmgassen blijven binnen hoor haha.. Ik weet alleen niet of schaamte het juiste woord is, het is echt niet alsof we niet vrij of onszelf zijn bij elkaar, of ons ongemakkelijk voelen.. Ik bedoel dit is de man die bij de bevalling het beste zicht had Maar dit is ook de man waar ik mee van plan ben de rest van mn leven een fatsoenlijk sexleven erop na te houden, en als ik zie wat voor een broer/zus relatie's er in mijn omgeving alleen al zijn.. Dan hou ik lekker even wat illusies in stand hier
Toen we net samenwoonden (ik was toen 17) durfde ik niet eens te poepen als hij in huis was Dan wachtte ik tot hij naar zijn werk ging, niet fijn soms Nu zeg ik gewoon 'ik moet poepen, doeii' en ga naar het toilet. Met de deur dicht!! Heeft ook jaaaaren geduurt voor ik een wind durfde te laten waar hij bij is en nog doe ik dat niet vaak/graag... Plassen doe ik met de deur open, hij ook... Ik zou dus zeggen...redelijk vrij, maar niet schaamteloos
Whaaaaaaa BRAAK! Mag ik een bakje? Oh en wasmachine uitpakken terwijl de ander staat de douchen dat gebeurt hier ook wel (al staat de wasmachine niet in de badkamer ). We zijn verder niet preuts naar elkaar toe als het om naakt zijn of wat ook gaat. Ik ga ook rustig met de benen wijd als het scheermes er weer over moet down under en ik ken genoeg mensen die dat niet doen. Grappig dat er hier ook zoveel mensen zijn die daar totaal niet moeilijk over doen... ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die net als wij daar een duidelijke grens trekken
Niet bij hem op de badkamer als hij staat te douchen? Dat vind ik wel heel gek, douchen deden we voordat we onze zoon kregen altijd samen en ook gewoon scheren onder de douche, dat heb ik echt nooit als een probleem gezien en hij ook niet gelukkig.
oh pfff ik ben ook niet zo makkelijk! Tenminste niet met toiletgang. Verder wel, kga naar sauna, kleed me makkelijk om waar andere bij zijn etc. maar plassen en poepen is bij mij altijd een kriem geweest!
Wij hebben geen wc in de badkamer, maar ik zou rustig gaan plassen als hij staat te douchen. Poepen zou ik dan weer niet doen. Zou hij ook echt niet bij mij moeten doen. Gatsie, zit je lekker in de stank van een ander. En nee, scheten laten waar ik bij ben kan ik ook echt niet waarderen, dat vind ik zo respectloos. Gatsiedarrie zit ik lekker in zijn rotte darmlucht. Nee dank je. Maar dat heeft dus niks met schaamte te maken, maar gewoon met de onaangename lucht die ermee gepaard gaat.
Tja, het kan aan mij liggen hoor (of aan m'n man, broertje, zusje, ouders etc.) maar ik vind urine ook niet bepaald geurvrij? Wel van een iets ander kaliber als een grote bah maar ik heb nog zeker niet de behoefte om in die lucht iets te gaan doen...
Bij ons zit de wc apart van de douche dus daar hebben we geen last van. Schamen doet hij zich niet,vooral niet als hij een scheet moet laten of iets ik moet eerlijk zeggen dat ik nu na zoveel jaren me ook niet meer schaam we gassen erop los hahaha
Hahaha ik had het kunnen typen ik had dat ook, ik ging niet naar de wc bij hem thuis tot ik thuis was.. sinds we samen wonen gaat alles steeds makkelijker, maar hij heeft me nog nooit een scheet horen laten... Dat vind ik gewoon onbleefd Hij andersom helaas niet.... whahahha maar verder deuren nooit op slot, plassen als de ander er is... nee dat maakt allemaal niks uit
Dit hoeft niet persee schaamte te zijn hoor, ik vind dat al veel te ver gaan en 'aso'. Verder ben ik vrij 'preuts', ik kleed mij zelfs om in de badkamer