hoi, morgen wordt ik ingeleid door middel van het inbrengen van pillen. heeft iemand hier ervaring mee? duurt het lang voor dat de weeen komen? zijn de weeen pijnlijker dan bij een natuurlijke bevalling? ik heb al 2 natuurlijke bevalling achter de rug en die waren goed te doen maar ben erg bang dat inleiden veel pijnlijker is en dat wachten voor je weeen krijgt lijkt me ook verschrikkelijk. is dat ook zo? grt Marijanne
yep heb er ervaring mee is bij mij gebeurt bij men 3e dochter ik moet zeggen dat de pillen bij mij niet metteen aansloegen moest maandag 24 juni binnen om 20.00u s'avonds en werden de pillen ingebracht ze is geboren 25 juni om 23.45 de weën waren wel moeilijker op te volgen eerlijk gezegt en deden meer pijn dan bij een normale bevalling veel succes in elk geval laat iets weten als je bevallen bent groetjes
Met die pillen heb ik ook ervaring, dat werkte vrij snel. Binnen een aantal uren van niets naar 3 cm zonder veel pijn.
Bij mij duurde het lang met pillen. Maandagochtend 8 uur begonnen met de pillen. Vrijdagavond om 2237 en 2317 mn meiden geboren.
hoi, bedankt voor jullie reacties. ik ben in middels bevallen van een prachtige zoon. 's morgens om 9 uur kreeg ik een pilletje.En nu maar wachten tot dat het begint dacht ik. naarst mij lag ook een vrouw en die had ongeveer een kwartier eerder een pilletje gehad. bij haar begon het vrij snel eigenlijk al binnen zo'n2 uur. ik balen want ik voelde werkelijk nog helemaal niks en bij haar was het al in volle gang. rond 1 uur zou ik als het nodig was mijn 2e pilletje krijgen maar toen het zo laat was waren alle verloskundige bij een bevalling dus moest ik wachten tot er een klaar was en dat was pas tegen 3e. inmiddels had ik al vanaf 2uur lichte weeen om de 5 minuten dus wel regelmatig maar het stelde weinig voor.dus voor mijn gevoel zou het nog wel een poosje gaan duren maar ik was al heel blij dat het in elk geval begonnen was. maar toen de verloskundige voelde hoe ver ik was bleek het al 3 a 4 cm te zijn dus ik mocht naar de verloskamer daar werden mijn vliezen gebroken en toen ging het in een sneltreinvaart. want om 18.03 werd onze zoon geboren. ik vond het allemaal wel veel heftiger dan mijn vorige 2 bevallingen die op de natuurlijke manier gingen en heerlijk thuis. ik hoop als ik nog een keer moet bevallen dat het gewoon lekker thuis kan.op het moment als je daar ligt wordt je geleeft maar als je er later eens over na gaat denken is thuis bevallen en op de natuurlijke manier toch echt veel beter.