Wel wel, die kleintjes hebben het daar heel gezellig. Rozemarijke op kop Ik heb een gevoel dat ze allemaal dezelfde dag gaan komen!
Veel sterkte dames, dat wachten duurt altijd veel te lang! Hoop dat jullie swel jullie kleintjes in jullie armen hebben.
Ja, gisteren naar de VK geweest en mijn kijk op de zaak voorgelegd... Ze gaan me nu max tot 1 december door laten lopen, als het er met twee weken nog niet is, (dan loop ik 1 week over echodatum, wel ruim 3 weken over onze eigen datum) gaan we zo snel mogelijk echo en CTG plannen in ziekenhuis en word ik als het even kan die vrijdag, de 28e nog ingeleid. Als dat niet meer zou kunnen, uiterlijk maandag de eerste van december dus. Hebben ze goedgevonden om twee redenen: de eigenlijke officiele echodatum staat op 12-11, dat was de tweede termijnecho, die we kregen vanwege een mislukte eerste, (wat vervolgens in de rapportage dus nooit goed is opgenomen) en tweede reden omdat ik echt bijna niks meer kan, alles me vreselijk pijn doet en onze kleine meid erg laag in mijn bekken ligt met haar koppie. Nou was mijn bloeddruk wel vrij behoorlijk gestegen de afgelopen week, (van 107/68 naar 115/85, terwijl ik al anderhalve week geen reet uitvoer), dus de VK gaf aan dat dat mogelijk wel indicatie is dat de kleine toch snel gaat komen. Bovendien ligt ze dus zo laag en rommelt er van alles, dat kan er ook allemaal mee te maken hebben. Maar goed, voor m'n eigen gemoedsrust is het dus wel fijn dat we nu in ieder geval die uiterste datum hebben en dat ze hem dan in ieder geval baseren op de tweede datum en niet op de 17e, (want dan zou 8/12 de eigenlijke laatste datum geworden zijn). Kan ik gewoon aftellen nu: nog max 20 dagen nu.... Er zit nu in ieder geval een einde aan, alhoewel ik zeer ernstig hoop natuurlijk dat het geen 20 dagen meer gaat duren.... Maar het rommelt steeds wat harder, vanochtend om 5 uur wakker geworden van buikkrampen, (licht, meer idee van buikgriep dan van weeen, had ook niet zoiets van: mooi, het is begonnen. Maar dacht dus wel: Ok, rommel maar lekker aan daar, hoe meer gerommel, hoe meer er voorbereid wordt en hoe sneller we er straks aan toe zijn...) Hield een goed uur aan, wel van die krampen die in golven kwamen, maar erg snel achter elkaar aan. We zullen zien... hopelijk gaat het deze week toch nog gebeuren, Hartje was gisteren overigens loud and clear en bewegen doet de dame de laatste twee dagen weer bijna onafgebroken, dus wat dat betreft heeft die dame het gewoon nog goed naar haar zin... dat scheelt ook wel: voor het weekend aan werd het echt stukken rustiger en had ik af en toe wel een paar uur achter elkaar helemaal niks wat ik voelde: dan loop je je toch wat meer zorgen te maken. maar ze is nu aardig aan het feesten in m'n buik ook, dus blijkbaar alles nog OK daarbinnen. Hoe is het met jullie ondertussen?
Ik ben gister ook naar de vk geweest... wilde niet toucheren i.v.m. dat mijn ventje nog niet ingedaald is! Bloeddruk blijft altijd rond de 110/70, was zelf 2 ons afgevallen en het hartje van mn ventje klopte ook nog luid en duidelijk! Als mn mannetje er volgende week nog niet is (woensdag, met 41+3) ga ik die dag naar de gyn om een afspraak te maken om in te leiden...
Nou, laten we maar duimen dat dat inleiden niet nodig is allemaal, want daar schijnt een bevalling nou niet bepaald gemakkelijker van te worden...
hihi alles wat hier boven staat zo herkenbaar! heerlijk dat iedereen zich zo voelt! het is nog te vroeg voor die van mij maar AUB kom zaterdag dan mag ie! sinds week 30 voorweeën en harde buiken dus zes weken hel! jullie ook allemaal nog even succes!
nou als je er met 36+4 al doorheen zit haha dan bijt maar alvast door de zure appel ik hoop natuurlijk voor je dat je niet over tijd gaat lopen, maar dan moet je nu nog rium 4 weken.. zou ik mezelf wel op instellen, zeker bij een eerste..
Ik ben met 42 weken bevallen dus ik weet precies hoe jullie je allemaal voelen, heel veel sterkte met de laatste loodjes! En tot het moment van de inleiding, kan de bevalling altijd nog spontaan komen - ik ben spontaan bevallen op de dag van de inleiding
Sterkte meiden nog heel even en dan hebben jullie eindelijk jullie kleintje in de armen. En je kan het nu niet geloven maar dan ga je de zwangerschap en je dikke buik echt nog missen
Hier nog niks... verrek onderhand wel van de pijn in m'n bekkenbodem, maar da's gewoon omdat alles beurs is. En vannacht wel bagger geslapen: heb er nu van half 1 tot 5 opzitten en ben er maar uitgegaan net Beetje koppijn, beetje misselijk en gezien m'n sterk gestegen bloeddruk maandag, ben ik er toch niet helemaal gerust op. Denk dat ik straks maar even naar de huisarts loop en even m'n bloeddruk en urine laat checken. Voor alle zekerheid en hopelijk om mezelf gerust te kunnen stellen, :-D
HAllo dames op de vroege morgen Voor JSZDT en ROZEMARIJKE... Wat vervelend dat jullie nog steeds niet bevallen zijn Met mijn eerste ben ik met 11dagen overtijd bevallen..! En wachten is niet fijn hoor! Ik leef met jullie mee..! Vanaf vandaag, ben ik het echt zat.. ( ik was het al zat maar NU ) met 36 weken, kreeg ik te hroren dat mijn kindje misschien wel te klein was, en ja hoor mijn kindje zit precies op de onderste lijn..! waardoor ik nu al 6 ziekenhuis bezoeken erop heb zitten.! De vermoeiheid., slaat nu ook erg door..! En ik heb nog een kindje rondlopen.. die combinatie is nu niet meer echt zo fijn..! Sinds vanacht heb ik weer last van mijn keel.. Waardoor ik waarschijnlijk wel weer last krijg van mijn huid (psoriassis) en dan al helemaal savonds niet kan slapen! GRRRRR Zo.. Amber heeft lopen spuien.., Dankje wel voor jullie luisterend Oor/ Oog JSZDT.. ik zag bij een ander topic dat het aan het rommelen was.. ik hoop het voor je meid!
klopt.. vliezen zijn hier vannacht om half 4 gebroken.. nu aan het rondhangen, liggen, lopen, puffen over een halfuur komt de verlos godzijdank terug
O, super! Dat had ik er nog even niet uitgehaald, uit 'volle-maan-beeb-onderweg'! Maar succes ermee en we horen wel als alles achter de rug is! Nou ik nog
OOHHH JSZDT Wat fijn voor je! Rozemarijke.. jij loopt nu best wel ver toch? word je nog niet ingeleidt dan?