heel veel succes JsztD! En Rozemarijke, het zal nu toch ook wel ieder moment moeten komen denk ik zo... sterkte!
Hoi Amber, ja, op onze eigen datum loop ik idd overtijd, maar we zijn destijds door de echo 2,5 week teruggezet. Nu heb ik van de week met de VK afgesproken dat op basis van de tweede termijnecho die we toen gehad hebben (ivm mislukken van de eerste) de datum alsnog 5 dagen vervroegd wordt, dus naar gisteren. Helemaal officieel loop ik dus 1 dag overtijd, maar omdat ik destijds mijn ei heb getempt, vanaf dat moment verhoogde temp heb gehouden en zwangerschapsverschijnselen had vanaf een paar dagen voor m'n NOD, heb ik toch altijd gedacht dat onze datum wel klopte. Ondertussen roept iedereen dat vanwege m'n overtijd-lopen dat wel niet zo zal zijn, maar goed, dat kunnen we pas echt zeggen als de kleine meid er straks is... dus we wachten nog wel even af. Ik ga in ieder geval uiterlijk 28 nov, (of, als dat echt niet meer zou lukken die maandag daarop, 1 dec) ingeleid worden. Maar op basis van hoe ik er nu bijloop, denkt de VK dat het zo lang wel niet meer zal duren. Nog max 2 weekjes dus voor mij
@RozeMARIJKE... ooh,.. dus eigenlijk moet je nog wel even Nou ik hoop sowieso dat het snel klaar is met ons want ik ben de 3december uitgerekend
Hmm, voor jou is het nog wel even fijn als het nog ffies blijft zitten dus... voor de 37 weken moet nog maar ff niet he? Tja, voel me hier steeds lamlendiger, dus heb de stille hoop dat m'n lijf zich aan het voorbereiden is. Wel stom trouwens: bloedruk laten opmeten vanochtend omdat ik me zo gejaagd en rusteloos voelde en koppijn had... is ie weer giga gezakt! Was de afgelopen weken stabiel op de 105/70, maandag dus 115/85 en vandaag 90/65.... Nouja, beter weer zo laag dan te hoog. Verklaart in ieder geval wel weer waarom ik zo pokkemoe ben
Hihi, ja dat hoop ik ook steeds... tot nog toe werkt het nog niet echt. Heb vanmiddag al wel ff geslapen, (dat is me eigenlijk de hele zwangerschap nog niet gelukt, een middagdutje), dus ga nu maar niet nog een keer liggen pitten, want dan slaap ik dus vannacht WEER niet. Kan beter overdag wakker zijn dan 's nachts...
Oh Oh Oh meiden....ik ben het ook spuugzat hoor... Ik zit nu vandaag precies 9 weken thuis...ik verveel me stierlijk en word gek van me opruimwoede. Manlief is werken...........ik heb nergens zin in...laat staan dat ik zo mijn spinazie moet gaan koken Pfffffffffff............ik hoop dat ze heel snel komt hoor! @ Rozemarijke...pfff meis...ik hoop echt dat ze snel komt...ik snap dat je er nu moe van word...dan heb ik al met 39 weken laat staan met 42 weken @ JsztD meid..ik denk dat jij al een klein jongetje in je armen hebt. Ik probeerde al te kijken op je babysite maar je hebt er een wachtwoord op De rest........allemaal succes hopelijk schiet t allemaal een beetje op
Rozemarijke.. Ja ik ben nu 37weken en 1 dag whahha.. dus eigenlijk mag het nu komen even mijn verhaal vertellen hoor Nou ik kom terug uit het ziekenhuis hoor.. een screeningsecho.. van lik me vessie! Eerst liepen de beentjes voor.. met 37weken en 4 dagen (ik was toen 36 weken ofzo ) NU Lopen ze weer oppeens achter.... met 35 weken! Ook het hoofdje was eerst 33 weken en nu opeens naar 35 weken! De conclusie van die vrouw was... JE KRIJGT IEDERGEVAL GEEN 10Ponter..! NEee DUH..! Dus ik weet nog steeds niks.. want niks klopt aan die echo..! Ik snap dat je niet alles meer kan berekenen, maar dit slaat gewoon ALLES
ranjeewha: Ik heb bij mijn eerste ook een liggingsecho laten doen op 37 weken en ineens waren de buik, armen en benen te klein en waren ze bang voor dwerggroei. Allerlei ziekenhuizen afgeweest en uiteindelijk was er niets aan de hand. Hopelijk laat je je niet gek maken.. en over het gewicht: ze vertelde mij dat het een klein kindje was, ook al was het geen 10 pond, met 8 pond vond ik het ook aardig doorwerken, hihi
Nouja, dat probeer ik de VK dus al m'n hele zwangerschap duidelijk te maken, dat die metingen ook niet perfect zijn. Maar nee, de echo heeft ALTIJD gelijk. Jaja, daarom zijn beetntjes eerst 37+4 en dan ineens nog maar 35... Kennisje van me is kraamverpleegkundige en zei al dat ze er met het meten maar een milimetertje naast hoeven te zitten of je kind is al een week ouder of jonger. Dat blijkt dan wel weer, of niet? Ik hou het hier gewoon goed in de gaten, zodra de dame echt stil gaat liggen, gaan wij echt wel ff een echo krijgen om te kijken hoe en wat hoor! Dat zou ik eigenlijk nu al wel willen, om de kwaliteit van de placenta en de hoeveelheid vruchtwater te bekijken, maarja.... op basis van die stomme echo's blijven ze er star bij dat ik echt nog maar 40 weken ben en dat dat dus nog niet nodig is... Nou goed, vooralsnog is het hartje steeds heel krachtig en voel ik de dame ook veel bewegen, dus dan heb ik in ieder geval wel iets om me aan vast te houden. Maar echt leuk vind ik het niet. Had m'n pa net aan de lijn: broer en schoonzusje waren tegelijk met ons uitgerekend, (wij 30-10, zij 31-10, :-D) en daar werd de telefoon weggedrukt... Zij mocht nog tot aan zondag thuis bevallen en zou anders komende maandag ingeleid worden, (is dus ook pas met 2,5 week overtijd), maar het ziet er naar uit dat dat niet hoeft dus, In ieder geval iets van goed nieuws,
Hier nog steeds niets, wel is ie op dit moment erg beweegelijk, wat me echt zeer doet, t lijkt wel of hij/zij door de buikwand naar buiten wil! ft iemand tips om m stil te krijgen, ben zo moe!ik ben maar weer beneden op de bank gaan zitten, want van rustig slapen komt zo niets, Misschien probeert ie de vliezen kapot te breken? ik voel met de anderen wachtenden mee!
Geen tips Hier gisteravond erg onrustig ook en lichte krampen, dus hoopte dat het toch begonnen zou zijn. Tot 2 uur wakker gelegen, toch in slaap gevallen en vanochtend om 6 uur niks geen kramp of wat ook meer... Zucht, hoopte zo dat het nu toch echt door ging zetten...
@JsztD: gefeliciteerd meid! Super! Hier nog steeds niks, het blijft maar aanrommelen en zaterdag zijn we in het ziekenhuis geweest voor echo en CTG omdat ik helemaal geen leven meer voelde... Shit, als je dan dus zelf toch al denkt dta je verder bent dan ze met de echo's steeds zeggen, kan ik je zeggen dat dat niet echt grappig is. VK gebeld toen ik na anderhalf uur duwen enzo nog steeds niets voelde... 5 minuten voordat die er was, begon de dame weer voorzichtigjes te bewegen, pff... Hartje gehoord en dat klonk allemaal krachtig genoeg, maar de VK stuurt iedereen in dit soort gevallen standaard even in voor CTG en echo, dus op naar het ziekenhuis. Nouja, zag er allemaal netjes uit, hartje OK, meting buikje (enige meting) kwam op 10-11, dus ja, wel overtijd idd... en het nodige aan harde buiken/contracties die hier en daar toch echt wel heftig waren. Dat is verder de rest van de week al zo, maar desondanks zet het allemaal niet door. Ik kan onderhand niets meer: fietsen gaat niet, de auto in of uit lukt me nauwelijks, dus dat doe ik alleen als het echt, echt moet en het enige wat ik nog doe is dagelijks even op en neer naar het winkelcentrum voor een lullig boodschapje. Dat is bij elkaar max 1,5 km en daar doe ik dus een uur over! Niet normaal! En als ik dat gehad heb, zoals nu, doet alles me vreselijk pijn en lig ik de rest van de dag voor pampus.... wat ik dus zo ook maar weer ga doen. Enige voordeel de afgelopen dagen is dat ik zo moe ben dat ik eindelijk weer nachten maak van totaal 7-8 uur, zo tussen m'n toiletbezoekjes door. En dan 's middags nog slaap, meestal een uurtje ofzo. Begin dus qua moeheid wel iets bij te komen, want de weken van 3-4 uurtjes per nacht begonnen me ook aardig op te breken. Maar leuk is anders dus... en ben het echt volledig zat! Met de VK wel afgesproken dat ik maandag gestript word als ze er dan nog niet is, als dat niks uitwerkt woensdag weer echo en CTG en dan zo snel mogelijk ingeleid, dus uiterlijk volgende week vrijdag, als ik dus officieel 2,5 week overtijd loop. Nouja, het is nu af te tellen, en vrijdag is alweer beter dan dat het eventueel die maandag nog zou zijn geworden.... scheelt in ieder geval weer een weekend. Hoe is het met jullie verder?
jee, wat heftig allemaal, kan me voorstellen dat je baalt! Hier ok nog niets, ik word woendag gestript en dan maar weer afwachten. ik blijf voor iedereen duimen dat het heel snel komt!
Rozemarijke wat ontzettend rot zeg.. ik hoop voor je dat het allemaal snel gaat doorzetten en dat je je meisje snel in je armen mag hebben!