ik ben het even zat!

Discussie in 'De bevalling' gestart door kikker28, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thanks voor jullie medeleven, :) Merk dat het gewoon ontzettend lastig is om nu de moed er nog in te houden. Alles doet zeer, ik zit nu 5 minuten achter m'n pc en dat gaat al niet meer vanwege de pijn van onderen, :( Hopeloos. Het enige wat ik dus nog doe is op de bank of in bed liggen na m'n dagelijkse wandelingetje en de dag door proberen te komen... Gek word ik ervan, ben normaal nogal een bezige bij, dus ben dit helemaal niet gewend en m'n dagen duren veel te lang zo!
    Nouja, hopen maar dat het allemaal toch ineens door gaat zetten z.s.m....

2. Niet meer actief

Rozemarijke ik ga voor je duimen! TOITOITOI

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

och rozemarijke..! Ik hoop snel dat die kleine van jou wil komen!

4. raspberry

He meiden,

nou, de slijmprop ben ik verloren... Schoot ik vanochtend toch gewoon in de stress toen ik bruinige afscheiding had. VK is even komen kijken, gewoon de slijmprop dus. Daar had ik nou even helemaal niet aan gedacht! Hopelijk dat het nu dan eindelijk snel door gaat zetten... temeer daar de VK me ook bevestigd heeft wat mijn moeder gisteravond al even riep: heb je gewoon geen last van bekkeninstabiliteit? Ja dus :(
    Stom, 't is een beetje dubbel: heb ik DAAR dus OOK nog eens last van, terwijl het aan de andere kant wel een opluchting is dat het dus echt iets is en een naam heeft en dat ik dus niet maar stomweg loop te klagen en zeuren. Maar na alle gedonder wat ik toch al gehad heb deze zwangerschap, was het wel even slikken toen de VK zei: Ja, dit is toch echt bekkeninstabiliteit.

Nouja, gelukkig dat het voor de bevalling nog even duidelijk is geworden, want dan mag je bepaalde bewegingen en houdingen dus niet doen... Wordt de bevalling aan de ene kant wat moeilijker van, het persen dan, aan de andere kant is het dan wel zo dat BI dus voortkomt uit het feit dta het gewoon eigenlijk TE soepel is daaronder. Maakt de uitgang weer wat wijder en dus het hele proces wat gemakkelijker. Nou, laat het er nu maar echt snel uitkomen dan! Kan ik op gaan knappen!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Rozemarijke, succes meid! Hopelijk kun je dit weekend dan echt de kleine in je armen houden. Ik duim voor je dat het nu snel gaat beginnen.

6. Niet meer actief

Rozemarijke toi toi toi... toen ik mijn slijmprop verloor werd ik de volgende dag mama :)

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ rozemarijke. Hopelijk is het snel zover voor je :) en ik wens je bij deze vast succes!

8. raspberry

He meiden,

nou, sinds een paar uurtjes om het half uur flinke rugkramp in combi met harde buik, dus hoop, hoop, hoop.... dat het nu door gaat zetten! Mag ook wel, want de enige houding waarin ik het nog trek is half achterover hangend op de bank of met flink wat kussens in m'n rug op bed. In beide houdingen lukt slapen niet zo goed, (zeg maar liever: niet), maar op m'n zij gaat niet meer, omdat de boel beneden dan echt giga-zeer gaat doen :( Slaap ik vervolgens van de pijn niet meer...
    Moet dus niet te lang gaan duren, want dan kun je me straks opvegen, :( nouja, laat ik er nu eerst maar vanuit gaan dat het nu wel snel zal gaan gebeuren! Als jullie voorlopig even niks horen, weet je hoe laat het is, :-D

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    volgens mij is iemand bevallen hahaha

10. Ranjeewha18

Rozemarijke EINDELIJK MEID!

11. raspberry

Nou, nog niet bevallen hier.... het duurt allemaal nogal :( Maar in ieder geval bezig en daar gaat het om! :) Het wordt steeds heftiger nu, maar ze willen nog maar niet vaker dan om de 5 minuten komen. Als dat over een uur nog steeds zo is, ga ik toch echt wel de VK bellen, maar we hopen nog even dat het tempo zich gaat verhogen... Tot die tijd probeer ik op de meest idiote manieren afleiding te krijgen, :) Heb vanmiddag al in m'n pyjamabroek buiten gewandeld, (gewone kleding moet ik ff niet aan m'n lijf hebben namelijk, :(.

Hopelijk morgenochtend goed nieuws, :)

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nogmaals succes!

13. Ranjeewha18

naja.., ik ben iedergeval blij dat het nu begonnen is voorje!
    dat wachten is namelijk ook niks!

Zal voor je duimen, dat je nu wat sneller gaat
    succes!

14. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nog niks hier....

Liefs Jeanney

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik kan hier ook wle meepraten dnek ik, vandaag om precies te zij al 14 dagen last van voorweeën... tegenwoordig worden ze steeds heftiger, laatste 2 dagen stromen ze regelmatig door naar me rug en benen. Hier nog geen slijmprop kwijt...

2 weken lang bijna de hele dag de voorweeën is ntzettend vermoeiend :( maar goed nog ff doorzetten

@ rozemarijke: veel sterkte!

16. raspberry

He meiden,

nou, afgelopen zondagnacht (za op zo) bevallen van een flinke dochter: Thirza, 4330 gram en 53 cm... Heftige bevalling gehad dus en ik begin pas nu een klein beetje uit de lappenmand te komen.
    Bevalling heeft totaal 25 uur geduurd, persen bijna anderhalf uur en uiteindelijk op de baarkruk bevallen. Een beetje ingescheurd, maar voor het formaat baby vind de VK dat ik het heeeel netjes heb gedaan. Had ook niemand gedacht (gezien mijn formaat buik) dat we zo'n flinke dame zouden krijgen...
    Ze doet het verder goed, dus blij toe dat ik degene ben die last heeft van van alles... In eerste instantie dus de hechtingen, toen de stuwing en daarna giga-aambeien, en dat alles naast een BI die er op het laatst geconstateerd is. Trappenlopen is dus niet erg fijn, dus dit is de tweede keer dat ik van de slaapverdieping af ben nu, :) We doen het rustig aan, dus erg veel zal ik hier de eerste dagen nog niet te vinden zijn, maar dacht: zal in ieder geval even laten weten hoe het afgelopen is, :-D
    We genieten ondanks alles erg van onze dochter, zeker nu ik sinds gisteren een klein beetje zelf de zorg voor Thirza op me kan nemen. Tot dan toe waren het de kraamhulp en mijn man die dat deden, wat erg frustrerend is, kan ik je vertellen. Overigens: een dijk van een kraamhulp, dame van 57 die van wanten weet en echt zooooveel oppakt hier in huis! Daar hebben wij vrijwel geen omkijken naar! Dat is dan wel echt heerlijk.
    Waarschijnlijk krijgen we nog 2 dagen extra kraamhulp, naast de 8 uur die we gespreid over de afgelopen dagen al extra hebben gekregen. Heel erg fijn!

Hoe is het met jullie allemaal? Al meer bevallingen ondertussen? :)

17. Niet meer actief

Rozemarijke gefeliciteerd! En wat een flinke dame ja, nou geniet ervan :D

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Rozemarijke, gefeliciteerd met jullie flinke dochter!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Gefeliciteerd Rozemarijke.. uiteindelijk kunnen jullie heerlijk genieten van jullie mooie dochter!

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gefeliciteerd Rozemarijke!

Hoe lang heeft je zwangerschap nou uiteindelijk geduurd; hoeveel weken en dagen, er bestond toch wat onduidelijkheid over hoe ver je was?

Deel Deze Pagina