ik ben het even zat!

Discussie in 'De bevalling' gestart door kikker28, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoihoi,

uiteindelijk heeft de VK onze uitgerekende datum met een week vervroegd op basis van de tweede termijnecho die we gehad hebben. Volgens die berekening was ik dan 2 weken overtijd. Gezien Thirza's gewicht en lengte, plus ook dat ze helemaal geen huidsmeer meer had, zeer droge huid, lange nagels en een gigantische bos haar, (rood! :)) zou ze ook nog wel ietsje langer overtijd kunnen zijn geweest, maar ik heb dus in ieder geval 42 weken volgemaakt met deze dame...
    Daarbij tilt ze nu haar hoofdje al op en heeft ze al zoveel spierkracht dat wel duidelijk is dat ze echt wel overtijd was. Is door de VK overigens ook nog bevestigd achteraf, dus wel prettig, want is nu ook opgenomen in de rapportage, zodat ik een eventuele volgende keer dat we hetzelfde aan de hand hebben, wat sterker in m'n schoenen sta...
    Ik ga ervan uit dat al met al de innesteling wat langer geduurd heeft en dat daar bijvoorbeeld een weekje vertraging gezeten heeft. Wij zouden op basis daarvan uit zijn gekomen op 7 november, de echo kwam uit op 12 november, dus dat zou prima met elkaar gematcht hebben, :)

Hoe is het bij jullie? Al meer kindjes ondertussen? En hoe bevalt het de anderen, het moederschap?
    Hier bevalt het me prima. Alsof het nooit anders is geweest, :)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Rozemarijke: oh gefeliciteerd met je dochter! Eindelijk bevallen dus :)

Als ik even mag inhaken op het onderwerp: ik heb het ook gehad. En ik ben pas 34 weken zwanger :( Dus als ik pech heb moet ik nog 8 weken wachten op de kleine! 8 weken! Grr...

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    @ Rozemarijke: Nog van harte gefeliciteerd!

Ik hoef gelukkig nog maar hooguit 1 week. Ik moet morgen naar de verloskundige en dan gaat ze kijken of er al ontsluiting is om me te strippen, dus we zullen zien! Maar ik heb t ook helemaal gehad, je telt de hele tijd af naar je uitgerekende datum (ik bedoel je weet wel dat t langer kan duren maar toch) en dan is die datum ineens voorbij...
    Maar iedereen sterkte!

4. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    ooh jeetje moet er niet aan denken dat ik overtijd zou moeten lopen weet nu al met men eigen geen blijf meer . :rolleyes:
    aan de dames die bevallen zijn van harte gefeliciteerd

groetjes

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

nou, ik hoop echt dat jullie niet overtijd gaan lopen en voor degenen die dat al wel zijn: sterkte... Je telt idd toch af naar je uitgerekende datum, ondanks dat je weet dat het ook nog wel langer kan duren.... Had ik ook. Hopelijk kunnen jullie nog wel een beetje uit de voeten? Want dat lukte mij niet meer met m'n BI en daar werd het wel echt heel rampzalig van!

Maar, als de kleine er dan eenmaal is, ben je dat ook snel weer vergeten hoor! En dan heb je je handen wel vol, :-D Maar sterkte dus nog even!

Deel Deze Pagina