in bed draaien..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toetie, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik word er helemaal vervelend van hoelang duurde bij jullie de fase dat jullie baby's zich omdraaide als ze in bed lagen.
    ik kan hier gewoon zeker wel 20 keer terug om onze uk weer op haar rug te leggen ze kan terug rollen maar op een of andere manier niet in bedje.
    het ergste is nog dat ze het al doet zodra ze ook maar 1sec wakker is normaal wel verderslaapt maar nu omdraait en klaarwakker is.

groetjes toetie

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    niemand

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Maar ze slaapt dus niet meer na het draaien?
    Zolang ze er niet om huilt, zou ik het even aankijken. Misschien slaapt ze na een poosje omkijken wel weer verder?

Mijn jochie deed het ook, maar die liet ik dan lekker liggen. Hij was toen ook allang sterk genoeg om zijn koppie op te tillen als zijn neus in het bed belandde.

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    nee slapen doet ze dan niet meer jammer genoeg ook niet in slaap vallen als ze zo ligt dat gaat ze spelen met haar knuffeltje en dan begint ze te jengelen dat gaat over in huilen en dat gaat weer over in krijsen...
    ik weet het niet meer met mij gevoel ben ik meer bezig met haar in bed leggen dan andere dinge heb er gewoon genoeg van een beetje. hopen dat deze fase zo voorbij is.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het is waarschijnlijk ook een kwestie van tijd..
    Mijn jochie deed het ook met gaan staan/zitten in bed. Dan wachtte ik tot hij even gehuild had, en legde hem dan terug. Dat werkte het beste om hem weer in slaap te krijgen (na direct lopen en lopen bij de 1e kick, wat niet opschoot)

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep hier ook zoeentje!
    Hij kan prima draaien, maar in bed vertikt hij van buik terug naar rug te draaien. En dan jammeren.
    Of proberen te kruipen ;)

Juist als hij erg moe is, doet hij het vaker.
    En als hij dan huilt en je draait hem terug, ligt hij binnen 2 seconden weer op zijn buik...

Onbegrijplijk af en toe die kleintjes! ;)

7. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Heel herkenbaar, wij zijn nu aardig die fase uit. Maar hij heeft het toch wel 2 maanden gedaan, en nu pas begint hij zich zelf in bed terug te draaien terwijl hij het allang kon! Vervelend dus, ik hoop voor je dat het gauw over is want na een tijdje elke keer je nacht daarvoor uit breekt het je natuurlijk wel op.

8. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    we zijn pas 3 a 4 maanden vanaf 3 a 4 uur om het kwatier wakker omdat ze dan haar tut kwijt is nu op haar buik ligt terwijl dat ze zo lekker door slie raar maar goed.
    ondanks dat het een klein eigenwijsje is houd ik kei veel van der:p

9. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ja echt herkenbaar, hier de speen afgeleerd savonds met slapen en nu draait hij zelf terug, dus de afgelopen weken weer heerlijk geslapen!

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tja.. Herkenbaar.. Overdag niet erg, alleen kwam hij niet aan zijn rust toe die hij nodig heeft. s Nachts wel heel vervelend, kon er soms wel 5x per nacht uit om hem om te draaien. Hier ligt hij nu "vast" in een hesje, met een band onder de matras door. Omdraaien naar buik kan niet meer en slapen doet hij prima ;)

Maar goed, wel of niet vastleggen wordt altijd zo'n eindeloze discussie hier (is al een ander topic over), maar ik meld dus alleen even hoe wij dit opgelost hebben en we zijn er tevreden over :D Doe er mee wat je wilt (of juist niet wilt hihi) ;) Ik moet zeggen dat ik er geen voorstander van ben, maar omdat het hier perfect werkt, hou ik het even zo. Als blijkt dat het niet meer werkt, dan haal ik dat hesje zo weer uit bed.

Deel Deze Pagina