Ik ben het leven helemaal ZAT !

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Het is niet zomaar wat om zo jong al geen ouders meer te hebben. Neem de tijd voor je verdriet en verwacht niet teveel van jezelf...
     
  2. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Lilith bedankt meid erg lief
     
  3. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    bismileh o ragmen o rahim,.........

    vertrouw op je zelf en je geloof, als jij voor jezelf weet dat je het niet gedaan hebt, dan is het toch oke?

    in sha allah, komt alles wel goed, geef je energie aan allah ipv mensen die je toch niet geloven, allah weet wie je bent, weet wat je doet en allah kent jou beter als geen ander,......
    dus als jij weet dat het goed zit, let it be,........
    allah en zelfmoord gaan niet samen,...
    respekt vh leven, met of zonder je zus ;)

    je bent hier omdat je aan een kleintje wil beginnen dus die nare gedachtes moet je maar uit je hoofd zetten ;)
    leef voor je zwangerschap en je kindje
     
  4. Niet meer actief

    neeeeeeeee tirtilisko


    wat zeg je nou?

    niemand en ik bedoel echt NIEMAND is het waard om zelfs maar aan zelfmoord te denken astagfirallah

    ik denk dat jij de oplossing zelf in handen hebt door nu eens wel voor jezelf op te komen

    zegt iemand wat naars over hup die persoon ermee confronteren, ben je teleurgesteld in je zus (wat ik best begrijp) zeg dat maar gewoon hoor!

    jij hebt nu je mannetje en jullie zijn bezig voor een eigen gezin, richt je daarop canim!

    weet je ieder huisje heeft zijn kruisje, en dat is echt waar!

    jij voelt je nu misschien in de steek gelaten door je zus en je mist je ouders natuurlijk en je verlangt naar een kindje maar er zijn mensen die ergere dingen meemaken en zich er toch doorheen slaan,denk bijvoorbeeld aan ouders die hun kinderen voor hun ogen zien sterven van de honger......... wees jij ook sterk!


    maar je mag nooit meer denken aan zelfmoord en was ik maar dood!
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meiden echt heel lief. Maar zelfmoord ik denk dat ik dat never nooit zou kunnen doen omdat ik weet dat ALLAH dat absoluut niet accepteerd. En mijn liefde voor ALLAH is zo groot dat ik dat nooit zou kunnen.


    BEdankt allemaal jullie zijn echt lief
     
  6. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Het is heel begrijpelijk dat je je zo voelt, maar ik vind het wel heel erg goed van je dat je wel hulp gezocht hebt bij de HA en maatschappelijk werk. Ik hoop dat je gauw al je energie kan gaan storten op een kindje, geloof me zwanger zijn en uiteindelijk je kleintje vast kunnen houden veranderd compleet je leven. Je ziet alles veel positiever en misschien helpt t jou ook wel om van je af te kunnen bijten. Sinds mn bevalling ben ik van een onzeker persoon naar een heel sterk persoon gegaan. Ik ben er nog lang niet, maar Anouk is nu nr.1 en daar leef ik voor.

    Heel veel sterkte en geluk!

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  7. Niet meer actief

    enne tirtilisko

    adopteer ons dan maar als zussen :)
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    hahaha wat lief meid echtttt waar :) nou ik kan er dan nu vanuit gaan dat als ik met iets zit jou dan als zus heb :)
     
  9. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik geloof dat dat wel voor iedereen hier geldt en Ayyildizf je bent echt een schat dat je het gebaar hebt gemaakt. Op een forum zoals dit ben je toch, ondanks dat het via internet is, best close met elkaar.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  10. Niet meer actief

    ja dat mag jij ;)
     

Deel Deze Pagina