ongelukkig met me werk

Discussie in 'De lounge' gestart door ilayda, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    Lig sinds gisteren met koorts in bed.
    hoofdpijn misselijk, heb zowat overal pijn.
    Heb me vanochtend ziekgemeld, krijg net een telefoontje of ik weet waar een voorraad van een onderdeel van een kopierapparaat ligt.
    krijgt ik te horen dat ik moet zorgen dat het op voorraad moet liggen.
    en vanmiddag moet bellen hoe het met me gaat.
    Voel me zo ziek, begin nu ook over me werk te stressen.
    Heb voor woensdag een afspraak staan bij de huisarts voor iets anders.
    Ik denk namelijk aan lichte burnout.
    te veel spanning en stress.durfde me haast niet ziek te melden omdat ik altijd zoveel werk heb en overal aan moet denken.
    Voel me zo verdrietig nu

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

Dat is echt heel erg vervelend. Je voelt je ziek én nu ook nog eens je werk erbij.

Probeer dat werk anders voorzichtig los te laten. Of ga voor je eigen gemoedsrust eens thuis op zoek naar wat anders. Misschien ontdek je wel een andere leuke functie in de beurt, misschien een dagje of halve dag minder gaan werken als je dat financieel aankan?
    Zo heb ik het in ieder geval gedaan, kwam er weer helemaal bovenop toen ik eindelijk een baan had waarin ik wél werd gewaardeerd!!

Sterkte en beterschap!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Wat vervelend... en vooral wat een rot reactie om dan nog eens even te zeuren als iets niet op voorraad ligt. Hoe vervelend het ook is voor hun, ze hadden het wel even anders kunnen brengen.
    Vanmiddag gewoon bellen.. uitleggen hoe het gaat, en zelf al aangeven in het gesprek dat zodra het beter met je gaat dat je ze dan zal bellen. Dan ben je ze net iets voor ;).

Pas maar op met je burnout... Denk aan jezelf!

Deel Deze Pagina