ik ben het nu zo zat!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Eerste nacht: hij wilde voor het slapen gaan geen melk,dus die had ik toen in de koelkast gezet just in case.
    Rond 2300 hoorden we hem een beetje huilen. Besloten nog niet te gaan kijken. Na 5 min was het stil en dat is zo gebleven tot vanochtend 0700!!! Hij is om half 8 naar bed gegaan en we hoefden niet 1 keer bij hem te kijken in de kamer. Ben zooo blij! Ik hoop dat dit zo blojft.

Van de tips die ik van jullie heb heb ik deze geprobeerd:
    Meer laten drinken overdag
    Geen strijd maken tijdens het eten
    Zn flesje melk en toetje kreeg hij wel. Alleen het toetje ging op.

2. fafje

fafje Niet meer actief

zoo goed zeg!! op naar de volgende nacht! :D

3. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden,
    Ik wil ook even meejuichen, want mijn kindje slaapt ook vaak 's nachts niet door, en vannacht wel. We zijn nu gestopt met borstvoeding 's nachts en mijn man gaat er nu heen.
    Wij hebben het volgende gedaan:
    meer laten drinken overdag
    extra warm slaapzakje (puckabag)
    dentinox (kiesje komt net door)
    Vooral die tip van meer laten drinken overdag vind ik een hele goede!
    Nou maar hopen dat het zo blijft....fingers crossed

4. lennylenn

haaai daar ben ik weer...even een update over hoe het nu gaat.

het gaat nog steeds prima!!!!!! hij slaapt lekker, heeft momenteel alleen last van een snotneusje. hij was vanochtend zelfs pas om half 10 wakker!!! (ging om 19.30 slapen)tussendoor 1 keer wakker geworden rond een uur of 04.00. nou dat is me nog noooit gebeurd. wij zaten al aan de ontbijttafel toen hij wakker werd.
    wauw zeg!

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wat goed lennylen! ik ben blij dat je nu ook een betere nachtrust hebt.

Ik onthoud de tip van het vocht overdag. ik geef hem sowieso in de avond al minder sap omdat hij dan minder vaak doorlekt.

6. lien123

lien123 Niet meer actief

Hier gaat het ook geweldig! Ze heeft al een paar nachten doorgeslapen, zelfs bij opa en oma, wat daarvoor dus een drama was, deden we ook bijna nooit.
    Ongelooflijk. Wat een verschil zeg....bedankt voor de tips meiden!

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Meiden wat ben ik blij dat ik dit topic leest :D
    Mijn zoontje die wordt ook bijna altijd wakker snachts. Af en toe een nachtje niet..

Iemand zei al dat ik hier moest gaan kijken.

Nu las ik de tip extra drinken geven.. Heb ik vandaag gedaan.
    Net voor het naar bed gaan, 200 thee dat was na het eten.. En net nog eens 200 cc melk.
    Ik hoop dat het helpt.

Hoeveel drinken jullie kindjes overdag dan??

Klas ook nog over doorlekker anders.. Tip: koop alleen voor de nacht een grotere maat pamper. Mijn zoontje van 17 maanden heeft nu junior 5 kruidvat aan.. Hoog en strak doen.. Gaat super!

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Mijn zoon wordt ook vaak op dezelfde tijden wakker, vaak rond 23 uur. Maar we gaan vrijwel nooit naar hem toe, tenzij hij echt overstuur gaat huilen. Vaak is hij zelf niet eens echt bewust wakker volgens mij, en hij gaat gewoon vanzelf weer slapen, geen probleem.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Puppy: Die fase hebben we ook gehad maar dat is tocvh echt heel wat anders...
    Extra drinken heeft vannacht ook niet geholpen! :(

10. lennylenn

@jannn: blij te lezen dat jij ook baat heb bij dit topic :D

het meer drinken helpt echt heel goed..maddi drinkt nu een halve liter op een dag..maar daar tel ik dus ook zijn laatste melkflesje bij op.

ik heb gewoon 1 flesje van 250 ml met sap voor overdag..daar doet hij dan ook de hele dag mee. en voor het slapen gaan een flesje melk van 250 ml.

maar geef het even wat tijd jannn. blijven volhouden met het drinken. gewoon 1 flesje drinken voor de dag..als die op is kun je natuurlijk altijd meer zetten. en voor het slapen gaan een flesje melk. het helpt echt heel goed.

heel veel succes en als het echt niet helpt, gewoon weer hier terug komen he dan denken we verder met je mee.

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mijn zoontje drinkt echt veel meer..
    Even tellen hoor: Over een liter in iedergeval..

12. lennylenn

ooow zoo wauw!! hahaah neee dan kan het daar niet aan liggen...hmmmmm is zijn kamertje niet te koud of juist te warm? doorkomend tandje mischien?

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nee ook allemaal niet :( Dit is al een gedrag vanaf zijn geboort hoor.
    Hij heeft misschien totaal 2 maanden doorgeslapen in zijn leven haha.
    Ik denk dat ik heel streng moet gaan worden want hij zit snachts al klaar met zn kussentje in zijn hand, knuffels onder zijn arm etc.

Kheb sleepzzz gekocht maar dat is eigenlijk pas vanaf 2 jaar.
    Iemand ervaring ermee?

Deel Deze Pagina